Anmeldt 8. august 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Tina K, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Bra hotell med super beliggenhet midt i sentrum av byen. Hyggelig og hjelpsomt personale. Rom og bad er nyoppusset og store. Nydelige senger. Frokost med stort utvalg, helt til kl 11!
Kommer gjerne igjen!

Takk, MarianneM1306
Tina K, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Bästa Marianne M,

Stort tack för din feedback och för dina vänliga kommentarer. Det glädjer mig att ni haft en trevlig vistelse hos oss och att ni gillat våra nya rum och frukost. Jag hoppas vi får chansen att välkomna dig tillbaka inom kort.

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Et fantastisk deilig opphold på dette hotellet. Det ligger sentralt ifht jernbanestasjon og sentrale steder i byen. Hotellet er under renovasjon i 1 etg men det merkes knapt. Personalet er særdeles hyggelige og gir god informasjon om byen, bl a tips om spisesteder som var supert. Rommene er store og alt nytt, rent og fresh!:) en nytelse rett og slett.
Et lite obs at flisene i dusjen blir glatte.

Takk, brynhildbente

Bästa brynhidbente,
Stort tack för din feedback och för dina fina kommentarer. Det glädjer mig att ni haft en trevlig vistelse hos oss och att vår personal har varit hjälpsam med vägbeskrivning och rekommendationer för vad man kan göra när man är på besök i Göteborg. Jag önskar dig en trevlig vecka och välkommen åter.

Anmeldt 3. august 2018

Anmeldt 26. juli 2018