Anmeldt 2. september 2018

Vi overnattet her i forbindelse med turen vår til Liseberg og hadde et flott opphold!
Eneste lille minuset er at det er litt keitete å kjøre bil helt fram til hotellet. Neste gang så tar jeg heller toget! Men pluss for at de har en garasje, selv om det er litt dyrt, men med tanke på at det er mange som blir frastjålet ting i bilene sine i denne byen så er det bra likevel.

Rommet vi hadde var fint og stort, frokosten fantastisk med masse utvalg. Personalet veldig hyggelige og Liseberg er ca 4 stopp unna hotellet med trikk.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, AST81
Tina K, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Bästa AST81,

Så fint att höra att ni haft ett flott opphold hos oss. Kul att ni tyckte om ert nyrenoverade rum och kunde njuta vår fantastiska frukost innan det var dags för en dag Liseberg. Tack för den fina kommentaren om vår personal, vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 15. august 2018

Hotellet ligger veldig sentralt. Hyggelig betjening ved innsjekking. Vi fikk et stort og pent rom ut mot torget. Det var et delikat interiør både på rom og bad. Hotellet var under renovering, så det var en del avstengte områder og bråk der. Dette var imidlertid kun sjenerende i resepsjonsområdet, ikke på rommene, men det skapte en del kø og venting på heisene sidene trappene var avstengt. Vi hadde bestilt 3 rom i nærheten av hverandre og med nærhet til heisen fordi vi hadde med oss noen eldre som hadde litt vondt for å gå. Dette ble dessverre ikke etterfulgt (selv om det ble lovt ved bestilling). Det var et godt utvalg til frokost, og den var god. Alt i alt følte jeg at vi fikk mye hotell for pengene, og kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Reisemasa
Tina K, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hej Reisemasa,

Tack för att du tagit dig att skriva lite om er vistelse. Kul att höra att vårt centrala läge passade er bra och att ni uppskattade våra stora rum. Jag är ledsen att vi inte lyckades ordna tre rum bredvid varandra nära hissen, men det glädjer oss ni ändå vill komma igen. Det ser vi mycket fram emot!

Anmeldt 8. august 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Tina K, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Bra hotell med super beliggenhet midt i sentrum av byen. Hyggelig og hjelpsomt personale. Rom og bad er nyoppusset og store. Nydelige senger. Frokost med stort utvalg, helt til kl 11!
Kommer gjerne igjen!

Takk, MarianneM1306
Tina K, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Bästa Marianne M,

Stort tack för din feedback och för dina vänliga kommentarer. Det glädjer mig att ni haft en trevlig vistelse hos oss och att ni gillat våra nya rum och frukost. Jag hoppas vi får chansen att välkomna dig tillbaka inom kort.

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Et fantastisk deilig opphold på dette hotellet. Det ligger sentralt ifht jernbanestasjon og sentrale steder i byen. Hotellet er under renovasjon i 1 etg men det merkes knapt. Personalet er særdeles hyggelige og gir god informasjon om byen, bl a tips om spisesteder som var supert. Rommene er store og alt nytt, rent og fresh!:) en nytelse rett og slett.
Et lite obs at flisene i dusjen blir glatte.

Takk, brynhildbente

Bästa brynhidbente,
Stort tack för din feedback och för dina fina kommentarer. Det glädjer mig att ni haft en trevlig vistelse hos oss och att vår personal har varit hjälpsam med vägbeskrivning och rekommendationer för vad man kan göra när man är på besök i Göteborg. Jag önskar dig en trevlig vecka och välkommen åter.