Anmeldt 31. august 2019

Veldig behagelig hotell og fine rom med god størrelse. Kan absolutt anbefales og bør velges framfor Scandic hotell hvis man lurer på dette. Scandic var greit, men det er stor forskjell på disse to kjedene.

Takk, ssolsv727004
Tina K, Rooms Division Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2019

Hej ssolsv727004,

Tack för ditt omdöme och för att du valde att bo på Radisson Blu Scandinavia. Härligt att höra att du tycker vårt hotell är behagligt och att vi har stora fina rum. Vi önskar dig välkommen tillbaka nästa gång!

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet for andre gang, begge ganger en langhelg. Vi hadde et superior rom, som hadde god størrelse på både rom og bad. Fint bad med gode toalettartikler pg morgenkåper. Frokosten var veldig god, savnet ingenting.
Stort pluss for den fone beliggenheten, gangavstand til det meste. Eneste minus med dette hotellet er den mørke resepsjonen, sorte vegger er ikke min favoritt. Kanskje det var de dystre omgivelsene som gjorde at servicen til personalet her ikke var spesiellt god.

Takk, Elisabeth190502
Tina K, Rooms Division Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2019

Hej Elisabeth190502,

tusen tack för ditt flotta betyg.
Kul att ni är nöjda med hotellet och tycker vår frukost är väldigt god.
Vi tackar så mycket för att ni valde att bo hos oss och önskar er varmt välkomna tillbaka.

Anmeldt 22. august 2019

Moderne, rent og et helt fantastisk hotell. Til en fornuftig pris. Frokosten var en av de beste jeg har opplevd. Eneste minus var at det var veldig kaldt i frokostsalen. Et vakkert hotell, vi kommer tilbake ved neste anledning!

Takk, rnilse682476
Tina K, Rooms Division Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Bäste rnilse682476,
Tack för ett helt fantastiskt omdöme. Så kul tt höra att frukosten var en av de bästa ni haft. Det glädjer oss verkligen och vi ser mycket fram emot att få se er tillbaka.

Anmeldt 18. august 2019

Vi reiste med tog til Gøteborg og hotellet ligger ca 5 minutters gåtur fra Sentralstasjonen. Hotellet ligger sentralt i forhold til opplevelser i byen. Bydelen Haga er verdt å få med seg, ca 20 minutters gange fra hotellet , kjøpesenteret Nordstaden med rundt 200 butikker ligger rett ved siden av hotellet. Liseberg ligger ikke langt unna.

Takk, hpauls777652
Tina K, Rooms Division Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Hej hpauls777652,

Tack för att du lämnat lite feedback från er vistelse. Det var bra att vårt centrala läge passade er och att ni hann se mycket av Göteborg. Vi hoppas att ni vill komma tillbaka snart igen!

Anmeldt 12. august 2019

Et utmerket hotell. Rene, store rom for 2 personer, med god skap plass. Stort, rent bad. Fint renhold. Flott lobbybar, med god service. Kjempefin frokost, som tok hensyn til allergiker. Kommer gjerne tilbake til dette hotellet.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, ajea2019
Tina K, Rooms Division Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Hej ajea2019,

Tusen tack för ett perfekt omdöme. Det glädjer mig att du uppskattat våra stora rum och att du njutit av en fin frukost och god service. Vi ser mycket fram emot att få se dig tillbaka.