7 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Destinia.comUSD 126
Anmeldt 23. juli 2021

Dyrt opphold, skuffende verdi. Lite rom for fire personer. Manglet utstyr for to av fire. Tørr mat i Atrium. Dyr parkering. Dårlig service. Lite kunnskap blant de ansatte. Lange køer og lite hjelp i resepsjonen. Styr unna!

Takk, wenchebjoerngaard
Sofia Lindholm, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei wenchebjoerngaard,

Tusen takk for din feedback. Vi beklager at vi ikke kunne leve opp til dine forventninger.
Vi håper å få mulighet å velkomme deg tilbake en annen gang for et fröjdfyllt besök.

Vennlig hilsen

Anmeldt 2. mars 2020

Var på tur til Gøteborg for å lade batteriene, og en tur til Scifi world messe.
Ville prøve dette hotellet.
Og ble positivt overasket.
Fikk et meget fint rom i 3 etg.
Meget service innstilte folk i resepsjonen, og bistroen.
Meget god frokost, og et stort utvalg.
Fin spa avdeling.
Så her kommer jeg tilbake

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, teletubbi
Tina K, Guest Relations Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kära gäst, stort tack för din recension! Det glädjer oss att ni haft en trevlig vistelse här och vill passa på att önska er varmt välkommen åter!

Anmeldt 2. mars 2020

Hotellet ligger sentralt. Ok frokost: Men synes pris på overnatting begynner å bli høy. Vi ble spurt om vil oppgradere rommet, det kostet kr. 500,- Det var dessverre ikke vært pengene. Baren i Lobby var også mye triveligere og mer komfortabel før den ble pusset opp. Hotellet er helt OK, men det var triveligere der før det ble pusset opp.

Takk, roppeg720654

Kära gäst, tack för er recension. Vi uppskattar att ni tagit er tid att dela er feedback med oss. Välkommen åter!

Anmeldt 24. februar 2020

Velger oftest dette hotellet,men syntes enkelte personal kunne gått smilekurs. Stort sett bra personale. Frokosten er helt konge. God mat og drikke i baren. Denne gangen fikk vi rom nære heis. Tommel opp! God mat er viktig!

Takk, rogerdekk
Tina K, Guest Relations Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hej rogerdekk, vad kul att du gillar vår frukost! Vi uppskattar att du tog din tid att dela din upplevelse med oss, och vi hoppas att vi får välkomna dig tillbaka igen snart.

Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Hotellet er pusset opp og er utrolig lekkert. Flott rom som var rent og delikat. Baren på hotellet var bra, men vanskelig å finne sted å sitte. Flott frokost med mye variert mat å velge imellom. Hotellet ligger sentralt til, og et pluss når man kommer med bil er at man slipper å finne parkeringsplass!

2  Takk, Traveler401505
Tina K, Guest Relations Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Kära gäst, tusen tack för din recension! Vi uppskattar det innerligt och ser framemot att ha dig tillbaks!