8 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Radissonhotels.comUSD 118
Anmeldt 6. august 2021

Som å sjekke inn på et fly. Lang kø i resepsjon. Ubehøvlede resepsjonister.
Opplevde skjeggkre på rommet. Da jeg tok dette opp med resepsjonen fordi jeg var bekymret for å få dette med meg hjem, ble jeg møtt med hånlighet.
Dårlig service, upersonlig hotell med lange køer

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Fresno_10
Sofia Lindholm, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei Fresno_10,

Vi beklager på det sterkeste din dålige opplevelse hos oss! Vi tar med oss dette og forsikrer deg at vi alltid jobber etter å sikkerhetstille höy standard på våre rom der det skal väre sikkert och fint å bo. Vi beklager også at du ikke mötte forståelse for dette. Vi håper vi får muligheten til å önske deg velkommen tilbake en annen gang for en fin og flott vistelse.

Vennlig hilsen

Anmeldt 2. august 2021

Det var en et fint hotell i sentrum av Gøteborg. Vi hadde stort rom mot Atrium. Jeg må innrømme jeg får litt innestengt følelse av det, men ellers var rommet stort og fint. En del kø i resepsjon. Ellers veldig fornøyd med hotellet.

Takk, elunds286759
Sofia Lindholm, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Kära elunds286759,

Vi är glada att ni trivdes bra hos oss överlag och vi vet om att det varit långa köer för att få checka in. Detta är något som vi försöker förbättra och vi hoppas ni kommer och besöker oss igen inom en snar framtid.

Vänlig hälsning,
Simone, Front Desk.

Anmeldt 27. juli 2021

Synes oppholdet var litt dyrt med tanke på at snacks, frokost eller parkering var inkludert.. da jeg sa at det ikke sto noe om at ting fra kjøleskapet kosta ekstra gadd ikke hun dama som var der gjøre NOE med det heller..

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, dilarayamm
Sofia Lindholm, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hej dilarayamm,
Tack för din återkoppling. Din åsikt är viktig för oss. Beklagar att du inte fann vår information om vad som ingår i ditt boende tydligt. Vi hoppas din upplevelse ska kännas informativt nästa gång du besöker vårt hotell.

Bästa hälsningar

Anmeldt 23. juli 2021

Dyrt opphold, skuffende verdi. Lite rom for fire personer. Manglet utstyr for to av fire. Tørr mat i Atrium. Dyr parkering. Dårlig service. Lite kunnskap blant de ansatte. Lange køer og lite hjelp i resepsjonen. Styr unna!

Takk, wenchebjoerngaard
Sofia Lindholm, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei wenchebjoerngaard,

Tusen takk for din feedback. Vi beklager at vi ikke kunne leve opp til dine forventninger.
Vi håper å få mulighet å velkomme deg tilbake en annen gang for et fröjdfyllt besök.

Vennlig hilsen

Anmeldt 2. mars 2020

Var på tur til Gøteborg for å lade batteriene, og en tur til Scifi world messe.
Ville prøve dette hotellet.
Og ble positivt overasket.
Fikk et meget fint rom i 3 etg.
Meget service innstilte folk i resepsjonen, og bistroen.
Meget god frokost, og et stort utvalg.
Fin spa avdeling.
Så her kommer jeg tilbake

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, teletubbi
Tina K, Guest Relations Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kära gäst, stort tack för din recension! Det glädjer oss att ni haft en trevlig vistelse här och vill passa på att önska er varmt välkommen åter!