Expedia.comUSD 90
Trip.comUSD 112
Orbitz.comUSD 90
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Gammel bygning, og rommene bar preg av gammelt interiør. Ingen airCondition på rommene. Vi satt derfor opp vinduene pga varmen, men med nye bråk utenfor måtte vi lukke de igjen for å få sove. Rommene holder derfor kun for 2*. Vi hadde superior rom.

Det som trakk opp til 3* er hyggelig betjening, og en veldig koselig frokost i veldig fine omgivelser. Frokosten var 4*.

2  Takk, MarianneK-B
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Etter ferie i Danmark overnattet vi her ei natt på vei tilbake til Norge. Hotellet var lett å finne, og ligger praktisk til ved E6. Parkeringshuset var fullt da vi var der, så var avhengig av ledig parkering i gata. Fikk sprinkelseng til junior, og han var storfornøyd med at det var Mikke Mus på puta og dyna hans. God frokost og ålreite senger. Kan fint sove her igjen hvis vi skal til Gøteborg :-)

Takk, Elisabeth Å
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Lite og hyggelig hotell. Frokosten var over all forventning! Her gleder man seg til frokost.
Vi spiste middag på hotellet på ankomstkvelden, god mat det også.
Bra mulighet for parkering i parkeringshus.
Litt sus høres fra hovedveien men ellers et stille område.

Takk, Hildeby
Anmeldt 6. februar 2017 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min kom sent med bussen fra Oslo langt etter innsjekkingstid. Vi fikk rask respons på mail fra Tidbloms, og de ga kodene vi trengte for inngang og romkort og vanskeligere enn det var det ikke å sjekke inn.
Rommet vårt var lite, men akkurat passe (altså flittig møblert) Myk seng og deilig seng, og badet var rent og nytt.
Vi ble overrasket over den gode frokosten i baren: hjemmelagd brød blant annet og ferskpresset appelsinjuice. Men savnet litt mer frukt og grønt. Men for å være et rimelig og lite hotell stiller Tidbloms veldig bra.
Det tok ca 6 min å gå til banen og derfra ca 20 min til byen. Så vi syns det var litt langt men hadde dette hotellet vært mer sentralt hadde det nok ikke vært så rimelig. Vi tok mest uber og til bydelen Haga kostet det omlag 150 kroner.
Vi kommer absolutt til å ta turen tilbake til Tidbloms neste gang vi er i Gøteborg.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, bamidaleb
Anmeldt 28. juli 2016

Prisen tatt i betraktning, er dette et utmerket hotell. Det var rent og pent og ligger kun en kort kjøretur med trikk eller bil fra sentrum av Gøteborg. Frokosten var god og personalet veldig hyggelige. Et bra hotell for ferie i denne byen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, KarolineM407
Janne J, Hotelldirektör på Best Western Tidbloms Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2016

Hej Karoline,

tack för att du tog dig tid att skriva en recension, extra kul höra att ni var nöjda med er vistelse!
Varmt välkomna tillbaka och ha en fortsatt bra sommar!

Janne Johansson
Hotel Manager