“Flott!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

God service og nydelig mat. Nokså dyre priser så dette er et sted du virkelig nyter maten uten noe hast. Koselig atmosfære i lite lokale. Sittebenk uten rygg var eneste minus der jeg satt i vinduet, men fantes heldigvis puter man kunne bygge opp litt med. Pent og rent toalett.

2  Takk, Tralalei

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Etter å ha vært rundt på Liseberg var vi veldig kalde og sultne og plutselig så vi dette koselige Itslienske stedet. Det var egentlig fullt men de som driver stedet ordnet oss en plass. Vi delte en herlig treplate med nydelige oster, skinker, oliven ++++ og så delte vi en nydelig flaske italiensk rødvin. De som jobbet der snakket italiensk til hverandre. En herlig atmosfære, så dit må vi tilbake

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, zgullet
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Perfekt pizza som falt i smak hos hele familien. Ligger fint til ved torvet, og fint å sitte ute på sommeren, stille og rolig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Arvid F
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste! Kjempegodt mat, koselig og intimt sted med veldig god service. Maten var helt fantastisk!

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 266lena_
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 7 pers som spiste en fantastisk 4 retters middag. Autentiske italienske retter, gode viner og hyggelig atmosfære i en liten, men koselig restaurant. Må prøves.

Dato for besøk: februar 2018
3  Takk, 3kristoffers

Reisende som så på Trattoria La Strega, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Trattoria La Strega? Del dine erfaringer!