“Elsker det!”

Vurdert som nr. 180 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Elsker alt med Pinchos! Gode drinker (!!) og god mat. Eneste er at lyd nivået er nogenlunde høyt, i allefall i helger (når jeg har muligheten til å dra). Ellers anbefaler jeg Pinchos! ❤️

Takk, Lossan90

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Alt du skal ha bestilles via app og hentes av den enkelte. Mange gode småretter til gode priser. Da vi skulle bestille fikk vi melding i appen om at de var tomt noen av rettene, men ikke spesifisert hvilke. Det var også ting de hadde vært tomme for i månedsvis som fortsatt lå bestillingsmulige i appen. Litt minus for det, men ellers et morsomt sted å gå for å spise god mat.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Yngvild R

Hej Yngvild R.
Tack för din recession. Roligt att höra att du trivdes hos oss. Förstår minuset för otydligheten med utbudet, så skall det givetvis inte vara!!
Vi önskar dig en fortsatt härlig sommar.

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Veldig morsom restaurant, utformet som et sirkus. Anbefales pga konseptet.
Mange gode små retter, som får terningkast 3-4.
Dessverre er det alt for varm inne i restauranten og det er 34 grader utenfor.

Takk, Cilia85

Hej Cilia85,
Vad roligt att höra att ni gillade vårt koncept! Värmen har absolut varit ett problem i lokalen nu under sommaren då värmen tagit hela landet med storm i år var det svårt att vara förberedd på detta och lösningarna tog dessvärre mer tid att få fram än vi hoppats -Har full förståelse att ni är missnöjda med temperaturen helt enkelt, det är vi med.

Stort tack att du tagit dig tiden att ge oss ditt omdöme, det uppskattas!

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Veldig kult konsept
Barna elsker stedet
Du bestiller fra app og får beskjed på telefonen når mat/drikke er klart
Det gikk fort og maten var god , vi prøvde mange retter og alle var bra

1  Takk, royn27
Johanna U, Ägare på Pinchos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Tack för din recension Roy N!
Kul att ni trivdes hos oss och varmt välkomna tillbaka

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Gøy opplevelse med god mat, gode drinker og svært fine priser! Anbefaler sterkt til andre som vil ha god mat, gode drinker og et artig konsept til en god penge.

Takk, KamillaGH
Johanna U, Ägare på Pinchos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Tack Kamilla för dina underbara ord! Kul att ni trivdes så bra hos oss, ni är varmt välkomna tillbaka :)

Reisende som så på Pinchos, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Pinchos? Del dine erfaringer!