Anmeldt 31. januar 2018 via mobile enheter

Ligger egentlig i et veikryss, men er stille på rommene da de har meget god lydisolasjon. Veldig rene rom, men hele hotellet kunne trengt en modernisering. Frokosten er også ok, ikke noe varm mat. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, detvardasombare
Anmeldt 13. august 2015 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise med hund. Fikk flott rom til tross for at vi hadde med hund. Det er ikke alltid man får det !! Ligger like ved trafikkert vei og jernbane. Så vi måtte lukke vindu på natta. Hotellet hadde ikke middag på sommeren. Frokosten var veldig bra. Ung mann i resepsjonen var veldig serviceinnstilt !!

Takk, SisselL_13
Anmeldt 2. august 2015

Bestilte hotellet fordi det så ut til å ligge landlig til, og så koselig ut. Vi kunne vel ha lest litt mer om hotellet, for det ligger inntil både jernbanestasjon og trikk inn til Gøteborg, ikke landlig i det hele tatt. Mye bråk om natten. Ingen restaurant, og for oss, hvor en har problemer med å bevege seg langt, var det dessverre et stykke til nærmeste restaurant. Heldigvis ligger det en døgnåpen cafe vis a vis, som serverer baguetter og gatekjøkkenmat. Meget bra rom og deilig frokost. Parkering mot betaling.

Takk, METTE J
Anmeldt 16. juli 2015 via mobile enheter

Booket et 2 mannsrom for en natt, med forespørsel om mulighet for 2 ekstrasenger for barn på rommet. Jeg ringte selv 2 dager før ankomst for å sjekke at dette var i orden, noe jeg fikk bekreftet. Ved innsjekk fikk vi tildelt et konferanserom med 4 ekstrasenger!!! I tillegg krevde de 600kr ekstra for de 2 ekstrasengene!!! De hevdet at vi hadde fått beskjed om at vi ville bli plassert på et konferanserom.... Nei, det hadde vi ikke, hverken på Mail, telefon eller sms!

Takk, monicak448
Anmeldt 3. mai 2015 via mobile enheter

Meget stille og sentralt Hotel, plassert rett utenfor Gøteborg ved Mølndals bro. variert frokost meget gode senger parkering rett utenfor. Minibar og stort bad. Sen innsjekking uten problem og det var mat og drikke som ventet på oss. Ismaskin og Kaffeautomat til fri bruk.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Oslo_NorwayBRiise
kaleb99, Chef på Hotel Molndals Bro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2015

Tack för det fina omdömet! Hjärtligt välkomna åter