Vio.com
Algotels
ZenHotels.comUSD 122
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell, 7 Etg. Parkeringshus ca 5 min gange fra hotellet (I forbindelse med Nordstan Parking Lot) Gode senger og frokost. Ikke kjøleskap på rommet for dobbeltrom Superior. Hadde kjøpt med oss noe mat som da måtte kastes og liker kaldt vann på flaske.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Exploration406848
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Bra beliggenhet, kort vei til shopping og restauranter, veldig hyggelig personalet, fine rom, litt ødelagte fliser på badet, men ellers tipp topp. Frokosten var litt kaos, men sikkert pga jule tiden:). Vet å ta seg ekstra godt betalt nå før jul, men d er det eneste som trekker ned denne gangen. Vært her flere ganger og blir nok ikke den siste.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 992mariannep
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Flott og sentral beliggenhet.
Pent og rent med gode senger, men dynene må nok snart skiftes ut. De var klumpete. God frokost og service. Savnet middagsservering på hotellet.
Kort vei til shopping, kanaltur med "Paddan" . Gåavstand til Liseberg.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Ingrid B
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi var to mødre med barn som overnattet her en natt i forbindelse med Lisebergtur. Etter å ha lest positive tilbakemeldinger booket jeg to rom direkte med hotellet god tid i forveien. Vi kom ikke i nærheten av hverandre (rommene), men det er greit nok. Rommet var pent men dynene var forferdelige. De er klumpete og burde vært fornyet for lenge siden (gjaldt alle 5 i reisefølget). Ekstrasengen var meget ubehagelig og måtte selv bygge den opp med tepper for å være mulig å sove i. Manglet hårføner på rommet, ringte resepsjonen for å få låne en, men den dukket aldri opp som lovet. Personalet er hyggelig og frokosten var absolutt grei. Men vi begge er enige om at vi ikke kommer hit igjen. God beliggenhet men det er det andre hoteller i nærheten som også har.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, tanyar365
Anmeldt 20. juli 2018

Dette er mitt andre besøk til dette hotellet. Hotellet har en flott beliggenhet rett over Centralbanestasjonen., tvers over Nordstaden (kjøpesenter og parkering). Man parkerer i Nordstaden og betaler 190 kr pr. døgn. ps betalingen gjøres på hotellet. Hotellet har en flott inngang, og servicen i resepsjonen var meget bra. Rommene er helt ok, men ps ikke vinduer til å åpne og en del rom har vindu inn mot bygget dvs. ikke ut mot omverden. Det er ikke minibar på rommet, men det finnes isbiter-maskin i nærheten av lobbyen dvs ved siden av heisene. Frokosten er helt ok, men ble skuffet over rundstykkene de er ikke ferske med sprø skorpe. Brødene var mye bedre. Vask av rom bar preg av dårlig tid. Ikke vasket badegulv under oppholdet, og dispenser til papiret var ikke lukket igjen. Hotellet er ikke det dyreste tatt i betraktning av beliggenhet. Et helt ok hotell når man skal besøke Gøteborg :)

Romtips: Jeg vil spørre om et rom med utsikt til omverden, DVs ikke innvendig rom.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, bharaldstad