gstaff936531
4.2 km fra First Hotel G
Gratis parkering
Se flere hoteller i Göteborg
Anmeldt 28. mai 2023 via mobile enheter

Helt okei hotell, du får hva du betaler for. Sentralt og behjelpelig personale. Men rommene er under gjennomsnitt. Ikke særlig rent, samt at luften er dårlig - med lite mulighet til å gjøre noe med det. Et hotell som funker om du skal ha utdrikningslag eller på en kort jobbreise, men ikke et hotell jeg ville valgt igjen om jeg skulle kose meg på ferie.

Dato for oppholdet: mai 2023
Takk, Enilorakk
Anmeldt 14. mai 2023

Fin beliggenhet, fine rom, men aircondition er ikke bra nok, ekstremt varmt på rommet! Puter og senger var bra.
God frokost, kort vei til butikker, parken og restauranter. Personalet var blide og behjelpelige.

Dato for oppholdet: mai 2023
Takk, cgloms565957
Anmeldt 7. mars 2023

Fint hotell til en fin pris. Rommene er fine, hotellet er sentralt og frokosten er super med bra utvalg. Nordstan ligger rett over veien og hotellet ligger rett over togstasjonen. Har vært her flere ganger og kommer sikkert til å dra hit igjen.

Dato for oppholdet: mars 2023
Takk, FestinaLente88
Anmeldt 24. februar 2023

Personalet er hyggelig og serviceinnstilt. frokosten var bra og god plass. jeg anbefaler hotellet og kommer tilbake hvert år. hotellet ligger sentralt, enkelt å finne fram til alt du trenger. tusen takk .

Dato for oppholdet: februar 2023
Takk, saidasarhiri
Anmeldt 4. februar 2023

Dårlig service på Christel bar, egoistisk selvopptatt bartender, ikke folk, og det var ikke rart. Hotellet var bra, beliggenhet helt perfekt, frokost var supert, bortsett fra fisk som ikke var. Rent og pent. Fine bilder med røde detaljer og god atmosfære. Christel bar kan dere bare droppe, dyrt og ukoselig.

Dato for oppholdet: februar 2023
Takk, saasga256905