eDreamsUSD 161
Orbitz.comUSD 150
Anmeldt 23. september 2018

Har bodd her flere ganger tidligere, med litt blandet erfaring. Denne gang et stort rom, med bra klima. Flott og romslig bad. Meget god mat på kvelden inkludert, og fin frokost. Hyggelig betjening i resepsjonen. Mangler benk eller annet arrangement for å legge opp kofferter på rommet, ikke særlig komfortabelt for eldre folk med koffertene på gulvet! Aldri opplevd lignende på andre hoteller.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Tore V
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Fine rom på dette hotellet. Store og greie senger. Litt minus pga loungen, traust og trenger en oppgradering. Litt vanskelig og finne hotellet. Også er resepsjonen i 2 etasje. På pluss siden har man mulighet til å parkere i kjelleren, dog noe trang parkering.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, perk280
Anmeldt 6. august 2018

Stort fint rom, men veldig varmt på grunn av været og markiser som ikke fungerte.
Nydelig frokost med mange valgmuligheter.
Hyggelig personale!
5 minutters gange fra sentralstasjonen = perfekt!
Gangavstand til offentlig komunikasjon.
Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, mother-of-love
Niclas M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Hej!

Tack så mycket för det fina betyget.

Det glädjer mig att höra att hotellet har varit passande för er.

Önskar dig en fin dag och varmt välkomna tillbaka till oss.

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Bodde 3 netter på hotellet i forbindelse med Liseberg besøk. Rommet var stort, pent og rent. Bra med kjøleskap på rommet. Ikke noe problem med 2 voksene og 2 barn på rommet.

Frokosten var bra, kveldsmaten var også veldig bra. Synd med møkkete tallerkner innimellom de rene i matsalen.

Kunne også fylt opp med te/kaffe på rommet ettersom det ble tomt.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, larsk305
Niclas M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Hej Lars!

Tack för det fina betyget. Vad härligt att höra att ni uppskattade er vistelse här hos oss.

Önskar dig en fin dag och varmt välkommen tillbaka.

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Helt ok (ordinært) rom med kort vei til sentrum. Veldig god frokost. Rommet var varmt, ingen AC. Parkering et mareritt, hær må man huske å bestille før ankomst da det er få plasser. Lite vennlig personalet i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 543runej
Niclas M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hej Rune!

Tack för din feedback, jag ska ta vidare din respons till berörda avdelningar.

Varmt välkommen tillbaka