Etrip
ZenHotels.comUSD 126
Anmeldt 26. desember 2018

Store fine,rene rom. Gode senger. Stor god frokost med bacon, eggerøre,og masse annet.
Kveldsmat med i prisen. Stor innelåst privat parkering i kjeller, med heis rett opp i hotellet.
Trivelige og serviceminded personal.
Beligenhet mitt i Gøteborg. Mye Hotell for en billig pris.
Kommer helt sikkert tilbake.

Romtips: Rom 508. Stort rom ut mot stille sidegate.
Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, morten m
Anmeldt 8. desember 2018

det var 3 gangen jeg var her,dette året og valgte å ligge på odin da vi skulle på vår årlige juletur til Gøteborg,ringte på forhånd da jeg gjerne ville ha parkering og ikke rom mot spisesalen,alt var i orden når jeg kom,men rommet var ikke klart da vi kom kl.14,så vi låste inn koffertene våre og gikk for å spise lunsj,da vi kom tilbake kl.16.40 hadde jeg forventet at rommet vårt var klart,noe det ikke var,forklarte resepsjonsdamen at hadde jeg vært klar over at det kunne bli et problem hadde jeg bestilt tidlig innsjekking,da jeg er gold medlem.Ble temmelig irritert,og hun ringte til vaskepersonalet,for å høre hvordan det gikk,etter mye om å men fikk vi et rom,men vi fikk INGEN info verken om spisetider eller at de serverte kveldsmat,men vi hadde vært der før,så det var ingen big deal,men verre var det at hun glemte å informere om skiltet som hang ute på døra,ang vasking dagen derpå,noe som gjorde at ingen kom og vasket eller byttet håndkle på lørdagen så jeg måtte ned i resepsjonen for å hente både håndkle og dopapir,på ettermiddagen,det var også veldig mye bråk og gaping fra naborommet og ute i gangen,virket som det var mye ungdom der og at de lå alene på rommene,rommene begynner også å bli ganske slitte,neste gang blir det nok et annet hotell i Gøteborg

Romtips: ut mot veien,styr unna inn mot spisesalen og ut mot jernbanen
Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, 644anita
Anmeldt 23. september 2018

Har bodd her flere ganger tidligere, med litt blandet erfaring. Denne gang et stort rom, med bra klima. Flott og romslig bad. Meget god mat på kvelden inkludert, og fin frokost. Hyggelig betjening i resepsjonen. Mangler benk eller annet arrangement for å legge opp kofferter på rommet, ikke særlig komfortabelt for eldre folk med koffertene på gulvet! Aldri opplevd lignende på andre hoteller.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Tore V
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Fine rom på dette hotellet. Store og greie senger. Litt minus pga loungen, traust og trenger en oppgradering. Litt vanskelig og finne hotellet. Også er resepsjonen i 2 etasje. På pluss siden har man mulighet til å parkere i kjelleren, dog noe trang parkering.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, perk280
Anmeldt 6. august 2018

Stort fint rom, men veldig varmt på grunn av været og markiser som ikke fungerte.
Nydelig frokost med mange valgmuligheter.
Hyggelig personale!
5 minutters gange fra sentralstasjonen = perfekt!
Gangavstand til offentlig komunikasjon.
Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, mother-of-love
Niclas M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Hej!

Tack så mycket för det fina betyget.

Det glädjer mig att höra att hotellet har varit passande för er.

Önskar dig en fin dag och varmt välkomna tillbaka till oss.

//Omar, informationsansvarig