2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 123
Trip.comUSD 123
ZenHotels.comUSD 127
Anmeldt 2. januar 2019

Me hadde bestlit nyttårspakke med superior rom, tre-rettars middag og eit glass musserande. Rommet var stort og greitt, og det same var frukosten. Middagen var diverre veldig dårleg. Me måtte sjølv gå til resepsjonen for å be om forrett. Etter kvart kom det som skulle vere "skagenrøre på toast". Ho som serverte bad oss sjølv om å hente bestikk, og det var ingen toast, men ei skive av ei fransk bagett. Resten av middagen var buffe. Det var ofte tomt, og noko av maten var kaldt. Det var lange køar, både i buffeen og i baren (ein måtte sjølv gå i baren). Eg tilrådar å reservere eit hotellrom, og ete ute i Gøteborg denne dagen. Mange gode restauarantar er opne.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, eurobonus10
Anmeldt 26. desember 2018

Store fine,rene rom. Gode senger. Stor god frokost med bacon, eggerøre,og masse annet.
Kveldsmat med i prisen. Stor innelåst privat parkering i kjeller, med heis rett opp i hotellet.
Trivelige og serviceminded personal.
Beligenhet mitt i Gøteborg. Mye Hotell for en billig pris.
Kommer helt sikkert tilbake.

Romtips: Rom 508. Stort rom ut mot stille sidegate.
1  Takk, morten m
Anmeldt 8. desember 2018

det var 3 gangen jeg var her,dette året og valgte å ligge på odin da vi skulle på vår årlige juletur til Gøteborg,ringte på forhånd da jeg gjerne ville ha parkering og ikke rom mot spisesalen,alt var i orden når jeg kom,men rommet var ikke klart da vi kom kl.14,så vi låste inn koffertene våre og gikk for å spise lunsj,da vi kom tilbake kl.16.40 hadde jeg forventet at rommet vårt var klart,noe det ikke var,forklarte resepsjonsdamen at hadde jeg vært klar over at det kunne bli et problem hadde jeg bestilt tidlig innsjekking,da jeg er gold medlem.Ble temmelig irritert,og hun ringte til vaskepersonalet,for å høre hvordan det gikk,etter mye om å men fikk vi et rom,men vi fikk INGEN info verken om spisetider eller at de serverte kveldsmat,men vi hadde vært der før,så det var ingen big deal,men verre var det at hun glemte å informere om skiltet som hang ute på døra,ang vasking dagen derpå,noe som gjorde at ingen kom og vasket eller byttet håndkle på lørdagen så jeg måtte ned i resepsjonen for å hente både håndkle og dopapir,på ettermiddagen,det var også veldig mye bråk og gaping fra naborommet og ute i gangen,virket som det var mye ungdom der og at de lå alene på rommene,rommene begynner også å bli ganske slitte,neste gang blir det nok et annet hotell i Gøteborg

Romtips: ut mot veien,styr unna inn mot spisesalen og ut mot jernbanen
1  Takk, 644anita
Anmeldt 23. september 2018

Har bodd her flere ganger tidligere, med litt blandet erfaring. Denne gang et stort rom, med bra klima. Flott og romslig bad. Meget god mat på kvelden inkludert, og fin frokost. Hyggelig betjening i resepsjonen. Mangler benk eller annet arrangement for å legge opp kofferter på rommet, ikke særlig komfortabelt for eldre folk med koffertene på gulvet! Aldri opplevd lignende på andre hoteller.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Tore V
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Fine rom på dette hotellet. Store og greie senger. Litt minus pga loungen, traust og trenger en oppgradering. Litt vanskelig og finne hotellet. Også er resepsjonen i 2 etasje. På pluss siden har man mulighet til å parkere i kjelleren, dog noe trang parkering.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, perk280