3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 124
Orbitz.comUSD 124
TripadvisorUSD 124
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Vi var tre generasjoner på vinterferie i Gøteborg, og bodde i et stort og bra de lux rom på Clarion Collection Hotel Odin.

Hotellet er sentralt, i et stille og rolig område og enkelt å ankomme med bil. Parkering i innelåst kjeller for kr 300,- pr døgn.
Fine rom med deilig bad, med velduftende Rituals produkter.
Dobbelsengen hadde svært god liggecomfort i følge de av oss som sov i den, mens den oppredde sovesofaen passer nok best for barn - jeg sov ikke spesielt godt. Men frokosten var god og med et stort utvalg, så det veide opp for en natt med vondt i ryggen

Lobbyen hvor måltidene blir servert, var hyggelig - og det ble servert både ettermiddagskaffe og kveldsmat.

Helt topp!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, AnneHelene55
Niclas M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2020

Hejsan,

Så roligt att ni trivdes hos oss och hade en fin vistelse på Hotel Odin.
Vi hoppas att ni återkommer till oss inom kort :)
Stort tack för er feedback.

Yours Truly - Team Odin

Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Greit hotell kort vei fra sentrum i Gøteborg. Mye barnefamilier og det er kanskje naturlig på et sted med mange familierom og kjøkkenkrok. God frokost og hyggelig betjening. Parkering i kjelleren. Praktisk og greit alt sammen.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, Oivind_oivind
Niclas M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2020

Hejsan,

Vad roligt att ni trivdes under er vistelse hos oss på Hotel Odin.
Stort tack för att ni gav respons på er vistelse.

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss.

Vänliga hälsningar,
/ Team Odin

Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Dette hotellet ligger i nærheten av central bane stasjonen så bra beliggenhet. Bra garasje: men rommene var triste og svært spartanske. Så også rom med kjøkken. Det var som å sove i kjøkkenet. Kanskje greit for barne familier.Bra m mat inklusive. Men burde da hatt litt Desert på menyen. Maten midt på treet også. Jeg har bodd på mange hotellet og de fleste Choice hoteller. Dette et det første jeg ikke vil bo på igjen av alle choice hotellet inklusive Norge og Sverige. Anbefales ikke. Winn hotellet som er rimeligere er eks. et bedre alternativ .

Dato for oppholdet: oktober 2019
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 497petterb
Anmeldt 3. september 2019

Vi bodde to netter her. En hendelse påvirket mitt inntrykk av hotellet. Vi hadde bil parkert i parkeringskjelleren på hotellet til 250 kroner natten. Bakpå bilen hadde jeg en sykkel. Denne ble forsøkt stjålet første natten. Reimene som var festet til stativet var løsnet, men når tyven kom til låsen, gav han opp. Når jeg rapporterte dette i resepsjonen skulle de se på det og ta kontakt. De tok ikke kontakt, så på ettermiddagen spurte jeg igjen om noen hadde sett hva som hadde skjedd. Nei, det hadde de ikke gjort noe med, men NÅ skulle de finne ut av det. Ved utsjekk neste dag var resepsjonisten veldig overrasket når jeg spurte om de visste noe om tyveriforsøket. Hun hadde ikke hørt om dette og det var ikke notert noe sted. De hadde ikke gjort noe for å finne ut av det eller kanskje den skyldige var en de kjente? Ikke vet jeg. Jeg fikk ingen beklagelse eller forklaring for at noe slikt kunne skje i den låste kjelleren og ingen rabatt på parkeringen. Det synes jeg er usedvanlig dårlig service. Skjer slikt ofte på dette hotellet, mon tro?
Ellers var rommene fine og kveldsmaten helt OK.
En detalj var døren inn til gangen til rommene. Den døren måtte åpnes med romnøkkel, noe som er helt greit, men den var usedvanlig tung å åpne. Veldig upraktisk hvis du har et fysisk handicap av noe slag.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Roger M
Niclas M, General Manager på Clarion Collection Hotel Odin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2019

Hejsan,

Tack för att ni gav respons ifrån er vistelse på Hotel Odin.
Vi är ledsna att höra om er vistelse hos oss och hur situationen hanterades.
Detta är ingen vanlig händelse hos oss och vi kan absolut hantera den på bättre sätt.
Vi får se över våra rutiner till nästa gång.

Yours Truly - Team Odin

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Dette er kort og greit ett meget bra hotell som bør vurderes når man besøker Gøteborg.
Det finnes mange hoteller i byen men det er ikke mange som slår Odin hvis man ser på de viktigste kravene folk har.

Store flotte rom med klimaanlegg og vinduer som kan åpnes for god lufting.
Eget kjøkken med komfyr og ett 180cm kjøleskap, helt genialt
Gode senger med behagelige puter.

Frokosten er bra med det meste man kan ønske, egg bacon, pålegg, brød, pannekaker og så videre.

Parkering i låst garasje under hotellet til en ok pris. Dette er veldig viktig i Gøteborg da det desverre er mange bil inbrudd, spesielt i utenlandske biler.

Netto butikk i samme bygg, Coop konsum 5 min unna. Ganske stille og rolig område, men en del togtrafikk da sentralstasjonen er rett ved.
Neste gang jeg besøker byen så skal jeg sove på dette hotellet, definitivt

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, GinAndTonic32
Niclas M, General Manager på Clarion Collection Hotel Odin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2019

Hejsan,

Vad roligt att ni trivdes under er vistelse hos oss på Hotel Odin.
Stort tack för att ni gav respons på er vistelse.

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss.

Vänliga hälsningar,
/ Yours truly - Team Odin