“Kjempe god mat!”

20:00
Vurdert som nr. 33 av 1 456 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig og god service. Trivelig! Nydelig «starter» og kjempe god pasta. Anbefales!
Stille og rolig, men vi var tidlig ute.

Takk, 875gunnarf

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, rask servering, hyggelig personale i en liten stemningsfull restaurant. Vi hadde ikke bestilt bord på forhånd men personale fant plass til oss.

Takk, AndersP344
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi ville spise ute i kveld. Alt vi bestilte var velsmakende og utrolig godt! God servitør! Husets rødvin var god. Vi satt ute i deilig vær.

Takk, Anja H
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Var her på familiemiddag en torsdagskveld i juli. Vi hadde ikke reservert bord, så vi fikk sitte inne.
Servitørene var veldig vennlige og imøtekommende! :) jenteungen ville ha en «spesial» pizza som ikke sto på menyen, noe som ikke var noe problem ved bestilling. Vi voksene spiste pasta og entrecôte. Til dessert ba vi om å få en panacotta på deling og det var ingen problem å få 3 te-skjeer. Maten var kjempe god og panacottan var fantastisk!! Restauranten var full hele kvelden vi satt der. Og det var flere innom som ikke fikk bord.
Vi tok sjansen på å gå innom dagen etter på å droppe innom, men da fikk vi ikke bord pga alt var fullt.
Denne restauranten kan varmt anbefales, men det lønner seg å være tidlig ute ( før 1800 ish) eller bestille bord på forhånd :)

Takk, 88kimn
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi bestilte pizza (med spicy salami) og pasta (med and) som var helt utmerket godt til en veldig snill og ålreit pris. Servicen synes jeg tok litt lang tid, her er det noe forbedringspotensial. Selv om det var en veldig god service når vi først fikk det.

Takk, jonaso427

Reisende som så på Trattoria La Sultana, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Trattoria La Sultana? Del dine erfaringer!