“Veldig god mat!!”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Stedet heter «the prime» nå. Vi var 2 par som reiste sammen. Veldig god mat og tilbehør og god atmosfære i lokalene. Blide og hyggelige ansatte. Absolutt verdt å besøke! Vi kommer tilbake ☺️

2  Takk, Rikkeloken

Anmeldt 20. september 2018

Vi var 12 stk som spiste middag, den var forhåndsbestilt. Maten er ypperlig og atmosfæren er upåklagelig. Det er serviceinnstilte servitører, men de burde kanskje vært flere ansatte på jobb når de vet det er så og si fullbooket. Vi måtte vente en stund på drikken. Det er et perfekt sted å tilbringe en hel kveld. Restaurant nede, bar en etasje opp og dansegulv videre i etasjene oppover.

Takk, LindaMatogReise
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, lenge siden jeg har spist noe så godt :)vi spiste kalv og pannakotta abefales på det sterkeste ."flattbrødet" må også prøves.eneste som kan trekke ned er at det var får lite mat.5 minimale poteter til 2 pers.
Men har man råd til en 3 retter blir man nok god og mett :) veldig fin restaurant med kjempe hyggelig terrasse :) vi skal tilbake :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, LinnS95
Anmeldt 7. mars 2018

Bestilte et romantisk bord for 2 da vi skulle besøke Gøteborg. Leste gode anmeldelser på TA og hadde store forventninger for en vellykket aften med min kjæreste. Vi ankom kl.20.30 lørdag kveld. Baren var full av mennesker allerede. Mye støy. Med en gang vi kom inn i restaurantlokalet fikk vi begge to en reaksjon i luftveiene. Dette tydet på mye støv og dårlig renhold. Lokalet var fylt av utstoppede dyr og interiøret var nok generelt vanskelig å holde støvfritt. Teppe på gulvet er heller ikke så ideellt i en slik restaurant. Vi ble vist til et bord for to. I taket var det mange spotlights. Den ene lyste rett ned på bordet vårt så jeg ble litt blendet av den.
De hadde laks fra Frøya på menyen. Men etter å ha sjekket med kjøkkenet fikk vi vite at det var oppdrettslaks. Priset til kr.175,- forventet jeg at de serverte villaks. Vi bestilte elg bourgignon til hovedrett. Fikk brød og en tomatsalsa under ventetiden. Tomatsalsaen var kjedelig og smakløs. Middagen ble servert med potetmos. Grei smak, men ingen "høydare".
Vi hadde et langbord med høyrøstede menn ved siden av oss og baren i umiddelbar nærhet på den andre siden. Vi satt og spiste med spotlighten rett på oss og under støyende forhold. Ikke særlig romantisk. Klokka ni ble volumet på musikken øket såpass at vi hadde problemer med å snakke sammen. Og det virket som om høyttalerne var pakket inn i bomull. Veldig dårlig lyd...musikken ble bare registrert som støy med mye bass. Jeg spurte om de kunne senke lyden så det var mulig å samtale over bordet. Istedet ble volumet økt. Da ba vi om regningen og gikk derfra.
Dette er en nattklubb fikk vi beskjed om. Det står på våre nettsider. Jeg har vært inne og sjekket, men finner ingen informasjon om at gjestene må finne seg i å spise under slike støyende og uhygieniske forhold. Ligg unna dette stedet dersom dere vil ha en hyggelig kveld. Vi kommer ihvertfall aldri tilbake hit.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Elling56
Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Tilbake for andre gang, og gjensynet ble bra! Hadde bestilt bord på forhånd, og ble tatt godt imot. Spiste elg borguogne og pata negra, veldig godt. + for at man får prøve smake husets vin før man bestemmer seg!

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, 625_ivindl

Reisende som så på Prime Grill, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Prime Grill? Del dine erfaringer!