“Fantastisk mat og vin”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. juni 2023 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, dyktige vennlige og profesjonelle servitører. Vi feiret 50-årsdag og dette var er nydelig sted å feire, koselig lokale og fantastisk mat og vin. Vi hadde en 5-retters smaksmeny med vinpakke.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, HildeM616

Anmeldt 30. oktober 2022 via mobile enheter

Et nydelige måltid med gode smaksopplevelser ødelegges dessverre av forferdelig sittecomfort. Sofabenker som er helt rette i ryggen og uten god benstøtte er uutholdelig når måltidene her varer i over 4 timer. Tips: Be om bord med stoler og ikke sofabenk.

Dato for besøk: oktober 2022
2  Takk, TanjaK1365
Anmeldt 14. august 2022

Et fantastisk måltid med nydelige smakssammensetninger!
Maten var lekker og fristende anrettet.
Godt utvalgte viner i vinpakken.
Hyggelig ansatte i et lunt og behagelig lokale, sånn passe stort.

Absolutt et sted vi vil anbefale og komme tilbake til!

Dato for besøk: august 2022
Takk, kjerstiaa
Anmeldt 15. mai 2022 via mobile enheter

Et riktig hyggelig besøk. Store matopplevelser, gode viner.
Hyggelig og kunnskapsrik betjening. Absolutt et måltid vi kommer til å huske lenge.

Dato for besøk: mai 2022
Takk, Per0806
Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Vi hadde et veldig bra måltid på Bhoga denne helgen. Servitøren var særlig bra - søt og morsom med god kunnskap om hvilke (sære) matvarer man kunne og ikke kunne spise under svangerskapet. Jeg, som gravid, følte meg helt trygg på maten jeg fikk servert (ikke alltid en selvfølge når man er ute og spiser).

Dato for besøk: september 2019
Takk, 451elisem

Reisende som så på Bhoga restaurang, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Bhoga restaurang? Del dine erfaringer!