“God mat”

Kjøkken: Amerikansk, Svensk, Moderne
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Grunnet korona skulle man bestille bord i forkant, da vi bodde der. Men det var fullt. Men qr systemet var genialt og. Vi fikk to deilige burgere med på rommet!

1  Takk, toneir_na

Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

En «lekker» restaurant med dårlig service og elendig mat! Vi kom 14 damer og fikk henvist et bord. Det tok lang tid dør servitøren kom og skulle fortelle om maten. Det var dårlig akustikk og mye bråk i lokalet, så det var ikke lett og få med seg hva hun sa. Men, når vi skulle bestille vin til maten sa hun at det var litt «sting» i maten pga noe jalapeños i forretten så hun anbefalte oss en annen vin enn den vi opprinnelig hadde bestemt oss for. For å si det sånn, det «stinget» kjente vi aldri og maten som sådan var heller blass, bløt og smakløs! Vi fikk and til hovedrett - som for halvparten av gjestene var nærmest rå og blodig! Siden vi var såpass mange og det var så bråkete i restaurantområdet ble dessverre ikke dette formidlet der og da, men de burde kanskje fattet mistanke når de bar nesten fulle tallerkner ut som inn! Nei, PRØV noe annet er mitt beste tips!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, anne-cathrine b
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Heeeelt fantastisk personale. Og altfor god mat, det var sååå godt. Dyrt, men absolutt verdt det!! Anbefales

Dato for besøk: januar 2020
Takk, sirigottenborg
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Maten var nydelig (Vi hadde "sharing is caring" planke) og servicen var kjempe bra, men det var altfor lite mat til alle oss som skulle dele (8stk), mannfolka gikk sultne derfra og til den prisen, er det ikke greit. Men for min del, var det noe av det beste jeg har smakt.

Dato for besøk: november 2019
Takk, T4248XTlindab
Anmeldt 11. november 2019 via mobile enheter

Vi bestilte 2 forretter. Løyrom med tilbehør og Kantarell Smørbrød. Begge ok, men heller ikke mer. Hovedrett ble Torsk. Veldig skuffende. Torsken smakte ingenting og tilbehøret var en tomatbasert smørje. Dårlig komponert og dårlig smak. Klagde på hovedretten og ble tilbudt dessert. Desserten var også dårlig. I tillegg var det kaldt i lokalet. Betjeningen ville også at vi skulle avslutte måltidet tidlig da det var en stille mandag. I forhold til pris var dette overhodet ikke verdt besøket. Vi booket bord kl.2130. I bekreftelsen stod det at vi hadde bordet til kl.0000. Hele besøket ble preget av at vi "måtte bestille all drikke før kl.2230 osv." Dette er ikke Clarion Post tjent med. Meget skuffet.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, DDEBjarne

Reisende som så på Norda, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Norda? Del dine erfaringer!