“Veldig bra”

Kjøkken: Amerikansk, Svensk, Moderne
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde to netter på hotellet Clarion Post i august, og hadde bestilt 3-retters middag på Norda begge dagene.
Vi ble møtt av hyggelige servitører og en meget dyktig og profesjonell hovmester (Erika), begge dagene. Menyen var asparges til forrett, lange til hovedrett første kvelden. Da vi kom tilbake andre kvelden kjente Erika oss igjen og foreslo at vi heller kunne få noe annet å spise enn den samme menyen fra dagen i forvegen. Vi fikk tartar til forrett, entrecôte til hovedrett, og sorbet/is til dessert. Alt smakte fantastisk. Koselig atmosfære i restauranten begge kveldene vi var der.
Vi kommer gjerne tilbake, og håper Erika og hennes team tar godt vare på oss også da.

2  Takk, VacationOslo

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Grunnet korona skulle man bestille bord i forkant, da vi bodde der. Men det var fullt. Men qr systemet var genialt og. Vi fikk to deilige burgere med på rommet!

1  Takk, toneir_na
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

En «lekker» restaurant med dårlig service og elendig mat! Vi kom 14 damer og fikk henvist et bord. Det tok lang tid dør servitøren kom og skulle fortelle om maten. Det var dårlig akustikk og mye bråk i lokalet, så det var ikke lett og få med seg hva hun sa. Men, når vi skulle bestille vin til maten sa hun at det var litt «sting» i maten pga noe jalapeños i forretten så hun anbefalte oss en annen vin enn den vi opprinnelig hadde bestemt oss for. For å si det sånn, det «stinget» kjente vi aldri og maten som sådan var heller blass, bløt og smakløs! Vi fikk and til hovedrett - som for halvparten av gjestene var nærmest rå og blodig! Siden vi var såpass mange og det var så bråkete i restaurantområdet ble dessverre ikke dette formidlet der og da, men de burde kanskje fattet mistanke når de bar nesten fulle tallerkner ut som inn! Nei, PRØV noe annet er mitt beste tips!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, anne-cathrine b
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Heeeelt fantastisk personale. Og altfor god mat, det var sååå godt. Dyrt, men absolutt verdt det!! Anbefales

Dato for besøk: januar 2020
Takk, sirigottenborg
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Maten var nydelig (Vi hadde "sharing is caring" planke) og servicen var kjempe bra, men det var altfor lite mat til alle oss som skulle dele (8stk), mannfolka gikk sultne derfra og til den prisen, er det ikke greit. Men for min del, var det noe av det beste jeg har smakt.

Dato for besøk: november 2019
Takk, T4248XTlindab

Reisende som så på Norda, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Norda? Del dine erfaringer!