4 personer ser på dette hotellet
Trip.com
ZenHotels.comUSD 143
Anmeldt 28. juli 2021

Dette hotellet var midt i blinken for oss som er en familie på tre. Her var det gode fasiliteter, veldig trivelig personale og en meget god restaurant. Det er kanskje den beste hotellrestauranten vi har besøkt. Gode vinanbefalinger til maten.

Superior rommet var verdt den ekstra prisen. Stort og rent, med gode senger. Om noe så vil jeg kanskje si at rommet var litt overmøblert.

Hotellet ligger bra plassert. Ett stopp med hurtigbåt fra sentrum.

Takk, Peter S
Anmeldt 29. desember 2019 via mobile enheter

Meget fint hotell med store rom, og stor seng. Mange kansler på TV. Rene rom og hyggelig personale. God frokost med mye forskjellig utvalg. Bra apparater på treningsrommet. Veldig koselig spa med basseng. Dette kostet ekstra

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, 466heger
Team-Riverside, Assisterande Receptionschef på Radisson Blu Riverside Hotel Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2020

Hej 466heger,

Stort tack för att ni tagit er tiden att skriva om er vistelse här hos oss. Det gläder mig verkligen att läsa att ni hade en fin vistelse här hos oss. Jag hoppas verkligen att vi får chansen att välkomna er tillbaka hit till Riverside snart igen.

Anmeldt 14. oktober 2019

Blu Riverside er et fint hotell, med deilige rom og behagelig betjening. Mitt eneste ankepunkt er plasseringen på "feil" side av elven, men heldigvis går raske gratisferger. Så gjelder det bare å holde orden på fergetidene.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, ksoren355412
Team-Riverside, Director of Sales på Radisson Blu Riverside Hotel Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2019

Hej ksoren355412,

Stort tack för din fina recension. Det gläder mig att läsa att ni hade en fin vistelse här hos oss. Jag hoppas verkligen att vi får välkomna er tillbaka snart igen!

Anmeldt 4. oktober 2019

En god hotel opplevelse blir ødelagt av henvisning til Svensk lag fra personalet der dette viser sig å være orimligt. Virker som personalen vegrer seg for å kontakte kompetente kolegaer som kan gjennomføre de ønsker som kunden har.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, psveen767501
Team-Riverside, Assistant Front Office Manager på Radisson Blu Riverside Hotel Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2019

Hej Psveen,767501,

Stort tack för att du skrivit om er vistelse här hos oss, det uppskattar vi verkligen. Vi har alltid som mål att försöka tillgodose våra gästers önskemål men tyvärr stöter vi ibland på tillfällen där det inte går hur mycket vi än vill. Jag beklagar att vi både innan och efter rådgivning i vårt team av erfarna kollegor inte kunde tillgodose ditt önskemål angående ditt kvitto då vi inte har den möjligheten på vårt hotell då frukosten är inkluderad i logipriset. Jag hoppas ändå att ni hade en fin vistelse i Göteborg och att vi får chansen att välkomna er tillbaka i framtiden.

Varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Ankom hotellet i 30 graders varme, men på rommet var det behagelig temperatur. Flott rom i 9 etasje med vårt eget lille spa-anlegg God seng, behagelige puter, interessant innredning, nespressomaskin på rommet, lyst, fresht og fint. Restauranten hadde grillbuffet som var helt OK, artig service og fin atmosfære.
God info i resepsjonen og imøtekommenhet og service da vi måtte bli en dag ekstra.
Frokosten var veldig bra, godt utvalg. Til og med bacon og eggerøre var bra, noe som hører til sjeldenhetene disse dager. Selvfølgelig sommerstemning med mye turister og mange barn, men allikevel veldig OK for oss som var på jobb.
Liten fergetur (gratis) inn til sentrum gjorde det enkelt å ta seg en bytur.
Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, toneg377
Team-Riverside, Front Office Manager på Radisson Blu Riverside Hotel Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hej,
Tack för ert höga betyg och för att du tagit dig tid att recensera er vistelse, dina synpunkter är viktiga för oss.
Roligt att se att ni var nöjda med hotellet och vårt utbud.

Varmt välkommen tillbaka!

Vänligen,