kr 952
Radissonhotels.com
kr 949
Anmeldt 11. juli 2022

Dyrt i restauranten, kjedelig spa.Ligger veldig avsides i forhold til Gøteborg sentrum. Og med så mange bra hoteller sentralt i byen forventes det noe bedre når man velger dette hotellet. Spesielt når det kommer til Spa fasilitetene. Rommet vårt var pent og moderne.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, 2lenot
Anmeldt 1. juli 2022 via mobile enheter

Kom til hotellet fredag 27.05 og det første vi ble fortalt ved innsjekk var at det var en spennende helg nå, for hotellet var helt fullt. Hadde ikke bestilt med frokost i booking, men da vi ankom hotellet så vi at det var mulig å bestille frokost via en Qr kode, dette reklamerte de for på flere plakater rundtomkring på hotellet. Bestilte frokost for to dager + spa på søndag 29.05, før avreise. Alt dette ble bestilt via QR og fikk bekreftelse med godkjenning på mail. Da vi kom ned til frokost første morgenen fikk vi beskjed om at det ikke var plass til oss, til tross for bestilling dagen før, men at vi kunne spise i lobbyen/baren, noe som var uaktuelt ut i fra pris på frokost. Tok det opp med resepsjon senere på dagen med svar om at «det var kjedelig» men at det ikke var noe de kunne gjøre da bestillingen ikke fantes noe sted i systemet, som hun kunne se. Men det vi derimot fikk beskjed om, var «hvor bra maten på frokosten var, så det var synd at vi gikk glipp av den. For den var virkelig god, den var de jo kjent for». Vi spurte om søndagens bestilling med frokost+spa var registrert, det var den ikke, som hun kunne finne…..
I tillegg var parkeringsmuligheter dårlige på hotellet. Rom var helt ok. Renhold var ok.

Romtips: Unngå hotell når det er for mange gjester der - da er det kaos.
Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Niclas J
Anmeldt 20. april 2022

I utgangspunktet et flott hotell. Ikke mulig å åpne vinduer. Ventilasjonssystemet med komforttemperatur på 22 grader som kun kan justeres med +/- 2 grader. Ingen air con. For oss blir det for varmt å sove i 20 grader og for kaldt med 20 grader på badet (samme temperatur på rom og bad. Stor skuffelse at vi ikke fikk benyttet spa på avreisedagen. Selv om det var påske åpnet ikke spa før kl 14. Dårlig glutenfritt utvalg til frokost. Husk å være rask med å bestille frokost- da vi bestilte var det fult fra 8:30-10.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, Inspire515747
Anmeldt 21. desember 2021

Vi booker en helg på Raddison Riverside hvert år før jul. Ypperlig hotell for en familietur.
Super frokost, freshe og store familierom, hyggelig betjening, gode drinker og mat, samt tillat med barn på spaet frem til kl.18.Vi kommer tilbake neste år! :)

Dato for oppholdet: desember 2021
Takk, 336lises
Anmeldt 30. november 2021

Nå vi er i Gøteborg, så velger vi bare dette hotellet. Servicen og spesielt frokosten er utmerket. Deilig og viktig å ha en utvalg av laktosefri/ glutenfri og vegane produkter. Få å komme til sentrum, er det lettvint å ta båten. Alltid igjen. Gleder oss allerede til neste opphold.

Dato for oppholdet: november 2021
Takk, ahans214417