“Øl og rock”

Vurdert som nr. 29 av 1 455 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Liker du øl? Liker du rock? Da er dette stedet. Jeg vet ikke hvordan maten er, men utvalget i øl er utmerket. Bra rock musikk spilles konstant og preger veggene. Betjeningen er veldig kompetente. Menyen kan være stor, selv for oss ølkjennere. Spør dem om hva du vil ha og de finner akkurat det.

Takk, 228jesperb

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Bra service, godt øl og en sinnsykt god burger! Veldig kult sted! Var mye folk når vi var der, så veldig glad vi hadde reservert bord. Dette stedet skal vi tilbake til!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tinavic
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

En trivelig plass sentralt plassert. Kanon god cheddar cheese burger og søt potatis. Her finnes dessuten et laaaang over snittet utvalg på brygg. Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 714kjetilj
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Kjedelig burger. Lite smak uten salat/løk/dressing. Bestilte sjefens burger. Kunne lik gjerne besøke McDonald.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Morten L
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyde med å få nyte et godt måltid på denne burgersjappa. Bestilte Smoke on the water m/ søtpotetfries. Saftig grov burger, medium stekt, alldeles perfekt. Hyggelig personale. Kommer tilbake.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 145bj_rnarg

Reisende som så på Restaurant 2112, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurant 2112? Del dine erfaringer!