“Dårlig opplevelse”

Kjøkken: Irsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Følte oss til bry da vi spurte om bord, møkket gulvet, burgerne smakte dårlig og vi ble "glemt" flere ganger! Ikke et sted vi går tilbake til.

Takk, olalavero

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Kom inn, ble totalt oversett av den kvinnelige servitøren. Måtte spørre om å få sette oss. Ikke så mye som et hei fra henne. Ble ikke informert om at grillen var ødelagt før vi bestilte. Glemte drikken vår. Burgeren smakte ikke godt.

Takk, ostlia
Anmeldt 29. oktober 2018

Vi fikk vite at alle restauranter i Gøteborg var fulle siden det var en fredag, mnen på O'Learys hadde de plass. Veldig hyggelig betjening og maten var god

Takk, 700Cathrine
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Ok mat. Kyllingvinger. Men d tar sykt langt tid å vente på maten
Seint på kveld, nesten stengetid. Da er det for tregt når du møtes med i døra at vi stenger snart..

Takk, Odd Arne S
Anmeldt 28. januar 2018

Stor pågang når vi var der, men de klarte allikevel å plassere oss, selskap på 8 personer. God mat, "standard O'Learys meny"mtil overkommelig pris. Rent både i restauranten og på toalettene.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, kirenoj

Reisende som så på O'Learys - Goteborg Central, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i O'Learys - Goteborg Central? Del dine erfaringer!