“Greit sted for en pust i bakken”
Anmeldelse av John Scott's Pub

John Scott's Pub
Vurdert som nr. 374 av 1 456 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Britisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Stort lokale med en del støy, men litt engelsk pubfølelse får man. God service! Greit utvalg av ulike typer øl

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Trine1972

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Flott sted å ta en et par øl og en lett middag, før en hektisk dag eller konsert i fantastiske Gøteborg!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tirilconstansed
Anmeldt 7. mars 2018

Vi besøkte John Scott's Pub etter en mislykket middag på Sophie's Grill rett over gaten.
Heldigvis kom vi straks i bedre humør da vi kom inn hit. Ble mottatt av to smilende vakter ved døra og fikk veldig god service i baren. Selv om det var lørdagskveld og ganske mange gjester serverte bartenderen på en hyggelig og profesjonell måte.
Det var lett å komme i kontakt med andre gjester og stedet har en veldig fin atmosfære i to etasjer. Kunne vært litt bedre renhold på toalettene, men det er ikke lett på en lørdagskveld.
Kommer sikkert tilbake hit ved en annen anledning.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Elling56
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Jeg og min mann var der i februar på kjærestetur. Vi skulle innom fordi de viste OL på tv der. De åpnet 10 minutter for seint og da de endelig åpnet så var det to ansatte i restauranten. Vi spurte om de kunne vise skiskytingen. De forsto ikke hva vi mente og syntes tydeligvis hvordan vi sa skiskyting på svensk var veldig morsomt fordi de gjentok det høyt flere ganger etter oss. Så vi gikk.

Jeg har vært der tidligere og det er en restaurant med veldig kald stemning hvor man oftest bare må ordne seg selv.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, milliehe
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Etter sen ankomst til Gøteborg, fant vi dette stedet i nærheten av hotellet.
Pub i britisk stil, men definitivt nordisk i organisering.
Hamburger var Ok i smak og presentasjon. Ikke noe spesielt rimelig. Ca 170 for burger.
Stedet er preget av høyt støynivå, ellers Ok.

Dato for besøk: august 2017
Takk, trondv850

Reisende som så på John Scott's Pub, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i John Scott's Pub? Del dine erfaringer!