“Middelmådig sushi !”

Kjøkken: Japansk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 28. januar 2019

10 små ( da mener jeg små ) biter til alt for stiv pris !
Si nei når de spør om vann ( sparkling ) 45 pr glass
Dette var en veldig skuffelse, kommer garantert ikke tilbake !

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Bjørn V

Anmeldt 16. august 2018

Er du i Gøteborg må du prøve den japanske restauranten vRÅ. Jeg og min kone var der lørdag 11. august. Vi fikk en fantastisk opplevelse i den lille restauranten som ikke tar mer enn cirka 40 gjester. Maten var helt topp og sevicen upåklagelig. Enten du er en kjenner eller ikke av japansk mat kommer du til å digge3 vRÅ.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Molthe
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Dette er et fint sted. Avsindig lekker mat, alt rått. Nydelig servise. Oppmerksom service. Trangt og hyggelig. Alt er bra, men det aller beste er grønnsakene dyrket på takterrassen på Clarion Post hotellet der de holder til.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, phidas34
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

God mat, god service og god stemning! Trivelige servitører og god sammensatt meny. Vi spiste 4-retters. Veldig god!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Resort324281
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

En herlig opplevelse med kunnskapsrik og imøtekommende service og fantastisk mat. Spennende fusion med svenske råvarer på japansk vis. En fabelaktig opplevelse som anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 890cathrinel

Reisende som så på vRÅ, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i vRÅ? Del dine erfaringer!