“FANTASTISK! 😀”

Vurdert som nr. 60 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Tilfeldig gullfunn! Sökte på god biffrestaurant på Google, mange ble nevnt, valgte denne tilfeldig, og sjelden har vi spist SÅ BRA kjøtt, entrecote og kalv.
Service var topp, gjestfrie personale, hyggelig stemning og bare tommel opp på alle plan.
ANBEFALES

Takk, IngunnVegger

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Men stakkars servitører. Vi hadde bestilt på forhånd siden vi var 9 voksene 2 barn og 2 spedbarn kom når de åpnet og fikk forretten ganske fort.Hovedretten kom desverre "aldri" så to måtte forlate stedet uten å ha spist pga små barn. Etter nesten 2 timer kom hovedretten, de ansatte beklaget seg veldig, og trakk ifra en del på regningen. Hva som ikke fungerte vet jeg ikke, men ting tok lang tid. Har man god tid uten barn, så er nok stedet et bra alternativ.

Takk, 511einarb
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Da vi først ringte for å høre om å få bord fikk vi beskjed at da måtte vi være raske. Men da vi kom var restauranten bare halvfull.

Vi var kjempesultne og måtte vente i 50 minutter på å få mat, og til tross for at vi spurte etter maten underveis fikk vi bare et par skiver brød mens vi ventet.

Servitøren fortalte oss at hos dem tar det 50 minutter å steke en biff på 250 gram (medium stekt).

Da maten endelig kom til bordet var den ene biffen helt grå, men i følge servitøren var denne biffen altså perfekt. (Se bilde). Ok, dersom dette er perfekt i deres verden sier jeg bare lykke til videre, vi ses aldri igjen.

3  Takk, Grytelokk
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Var her med en gruppe på 6 stk. Veldig bra service.
Kjøtt i ypperste klasse, samtlige var meget fornøyd med maten. Ved mitt neste besøk av byen skal også denne besøkes. Entrecôte i særklasse

Takk, LasseN251
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Er glad i biff , så vært på mange Resturanter i verden, men denne er blant topp 3, nydelig biff å en fantastisk service :) kan anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, vegaro423

Reisende som så på Restaurang Meet, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County
Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurang Meet? Del dine erfaringer!