“Nyttårsmiddag!”

Kjøkken: Svensk, Vinbar
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte nyttår middag med vinpakke. Dette var veldig godt og til en god pris. Kjøttet var noe av det bedre jeg har spist. Personalet var flinke og hyggelige. Perfekt nyttårsmiddag.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, TomRRU

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Feiret en forsinket 70 års dag med gode svenske venner.
Topp mat og service, kan anbefales på det varmeste

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 853arnea
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Bestilte bord og hadde sett på menyen før vi kom. Det ble en to retters og tre retters meny på oss. Alt smakte fortreffelig, ganske så store porsjoner. Så når det var tid for dessert og kaffe, ja da begynte plassproblemene halvveis i creme Brulee og lunken applepai. Koselig atmosphere og meget oppmerksomme og hyggelig personell. Ikke noe å bemerke negativt, da vi hadde det helt utmerket på vårt besøk , kommer gjerne igjen !

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Sommertiden
Anmeldt 20. juli 2017

Her spiste jeg den beste middagen jeg har smakt noengang. Biffen smeltet på tungen, sausen var nydelig og potetene helt perfekt. Desserten Pannacotta var en stor fonøyelse! I tillegg veldig god service, og fine lokaler.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, vigops
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Restauranten ble valgt tilfeldig pga veldig dårlig vær. Det ble en hyggelig opplevelse i et koselig lokale. God service og rolig atmosfære. Maten var god, men kan løftes noen hakk med å tilføre mer grønnsaker og gjerne litt saus til torsken. Alt i alt en hyggelig kveld.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Toril L

Reisende som så på Berzelius Bar & Matsal, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Berzelius Bar & Matsal? Del dine erfaringer!