“Luksuriøst hotell meget sentralt! ”

Dorsia Hotel & Restaurant
Vurdert som nr. 40 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Dorsia er et luksuriøst hotell meget sentralt i Gøteborg. Mye farger og hyggelige bar- og restaurantområder. Fine rom med nydelig seng. God frokost. Et veldig bra hotell, men det koster også mye. Anbefales til en spesiell anledning.

Takk, Camilla S

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Service i absolutt toppklasse!! Du blir ønsket velkommen ved inngangen og vennligheten varer under hele oppholdet.
Frokosten!! Ubeskrivelig god. Kunne spist absolutt hele dagen. Middag også i toppklasse og etterpå ble vi med på festen i baren. Topp stemning og en flott opplevelse hele helgen vi tilbrakte her.
Interiøret er facinerende. Fargesterkt, mye kunst, litt kitchy og god kvalitet over hele linjen. Vi hadde et nydelig rom, supergod seng og et flott og fargesterkt bad. Den interiørinteresserte vil finne mange spennende detaljer både i rom og fellesarealer.
En fantastisk totalopplevelse og vi gleder oss til å komme tilbake.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, mobileanne
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var ti personer som skulle ha en hyggelig kveld ute med god mat. Dorsia har spennende lokaler, men verken mat eller service holder mål. Grei mat, men vi ventet og ventet på servering. Det tok 3,5 t for å spise 4 retter!! Vi var sultne når vi kom og rakk aldri og bli mette.. Kapasiteten på kjøkkenet var på ingen måte tilstrekkelig..

2  Takk, ceciliep_
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell hvis du liker belle epoque. Gode senger , stille rom og herlig atmosfære. Frokosten er i toppklasse, stort utvalg og topp kvalitet. Middagen på hotellet ble en skuffelse. Maten er god, men ikke mer. Uprofesjonell service , en rett ble glemt og vi måtte vente lenge før noen ryddet av bordet og lurte på hvordan vi hadde det. Dette er ikke i stil med hotellet forøvrig.

1  Takk, H8779NWkristinb
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig kult sted og veldig god mat. God service og et sted å komme tilbake til. Det er over snittet dyrt men en opplevelse. Vi skal nok hit igjen

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, trondolaveek

Reisende som så på Dorsia Hotel & Restaurant, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Dorsia Hotel & Restaurant? Del dine erfaringer!