“Byens mest spennende interiør??😍😍”

Dorsia Hotel & Restaurant
Vurdert som nr. 41 av 1 497 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Vi var på helgetur til Gøteborg og skulle bare innom for å ta en liten drink før vår middagsavtale, og det angret vi ikke på. Vi fikk et bord oppe i baren, ogvtok en OldFashioned og litt Champagne - begge deler servert med stil og humor. Selve interiøret er en åpenbaring og en fryd for øyet - stikk innom Dorsia neste gang dere er I Gøteborg, anbefales på det varmeste

Takk, Road00428086537

Anmeldt 31. desember 2019 via mobile enheter

Man blir glad i samme øyeblikk som man går inn gjennom døren hos Dorsia...særdeles vennlig og professjonell mottagelse.
Omgivelsene er tett inntil umulig å beskrive.....MÅ oppleves.
Vi valgte å spise en 4 retters Classic Meny
med tilhørende drikke....men først kom en aptitretare...alle retter smakte utsøkt og valget av tilhørende viner var perfekt sammensatt.
Stedet anbefales på det varmeste og vi kommer definitivt tilbake.
Mvh
Lames & OleTom

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Ole Tom S
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk hotell med veldig hyggelige og flinke folk som jobber der. Deilig matopplevelse på restauranten der

Dato for besøk: november 2019
Takk, vidarf2018
Anmeldt 30. september 2019

Denne anmeldelsen gjelder kun baropplevelsen: Et sjeldent stort utvalg av gin, lekkert presentert både i menyen og i ved servering. Spennende omgivelser gir opplevelsen et særpreg.
Anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, simselimsen
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Vi ble møtt av et venne par i gata før Hotellet. Hotellets fasade hadde ikke noen naturlig Hotell fasade. Så for oss ville det vært behov for Google map om vi ikke hadde blitt møtt i forkant. Vi ble møtt på innsiden av døren med et hjertelig velkommen. Ingen tradisjonell lobby. Resepsjonen lå et nivå lavere en inngangen. Litt usjenert. Fantastiske farger, og eksklusivt design. Ett meget koselig, og stilfullt lite Hotell. Kun 37 rom, og ingen er like. Meget høy service grad. Fantastisk frokost buffe. Masse detaljer all over. Anbefales på det sterkeste. Kun for par. Barn under 8 år er ikke tillatt.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Sollie2014

Reisende som så på Dorsia Hotel & Restaurant, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Dorsia Hotel & Restaurant? Del dine erfaringer!