“Fransk på Avenyen”

Kjøkken: Fransk, Svensk, Internasjonalt, Bar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. januar 2019

Etter en skuffende opplevelse på andre siden av gaten fikk vi bord her.
Det ble en flott opplevelse med god service og mat/vin. Skalldyrsgryten med blåskjell og sjøkreps var i toppklasse !

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jan Åge K

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi var her en kald torsdags kveld. Vi ble møtt av en hyggelig servitør, som heter Abe:) vi fikk servert nydelig mat og dessert. Anbefales på det sterkeste :)

Takk, bawerb2016
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Dette var en dårlig opplevelse. Vi opplevde meget dårlig service, måtte spørre om å få bestille og både når drikke kom og når mat kom manglet det til 1 person. Uten forklarig. Vi måtte klage på mat da biff var dårlig stekt. Et lite pluss for god saus.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 642ineg
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

God mat, men måtte vente lenge på både hovedrett Og dessert. Da vi spurte etter maten var det ingen beklagelser.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kristin M
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, god service og veldig fint restaurant . God mat for en rimelig pris midt i Gøteborg.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, TA_user06262018

Reisende som så på Bistro Francais, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Bistro Francais? Del dine erfaringer!