“God mat, men ikke den beste service”
Anmeldelse av Bistro Francais

Bistro Francais
Bestill bord
Vurdert som nr. 94 av 1 492 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Fransk, Svensk, Internasjonalt, Bar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

God mat, men service var ikke den beste. Skulle blant annet bestille mere drikke, men servitørene viste seg ikke etter maten var servert, så da greide vi oss med den ene ølen vi hadde. Det tok uhensiktsmessig lang tid å få regningen med tanke på at det ikke var spesielt mange gjester i restauranten. Svært skittene toaletter trekker også mye ned på helhetsinntrykket.

Takk, annelj3

Anmeldt 7. februar 2020

Gikk inn døren med høye forventninger. Kansje ikke så rart når interiøret ligner en slags overklasse,og fransk innviterer!
Begge deler skuffet desverre. Maten smakte greit men kunne vært løftet opp både i presentasjon og smak! Lite som minnet om franske matradisjoner.Servitørene bare stresset og er uprofesjonelle.Kommer bare innom bordet når det passer dem.
Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Ella8matogglede
Anmeldt 29. desember 2019 via mobile enheter

Fint lokale som gir et godt førsteinntrykk. Servitøren derimot fremstår stresset og lite serviceinnstilt til tross for lite gjester. Tar over 40 minutt før vi får vinen servert, som i tillegg serveres i skittende glass. Servitøren serverer også drikke mens han snakker i tlf. Velger umiddelbart å forlate restauranten.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, christofferrudi
Anmeldt 28. januar 2019

Etter en skuffende opplevelse på andre siden av gaten fikk vi bord her.
Det ble en flott opplevelse med god service og mat/vin. Skalldyrsgryten med blåskjell og sjøkreps var i toppklasse !

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jan Åge K
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi var her en kald torsdags kveld. Vi ble møtt av en hyggelig servitør, som heter Abe:) vi fikk servert nydelig mat og dessert. Anbefales på det sterkeste :)

Takk, bawerb2016

Reisende som så på Bistro Francais, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Bistro Francais? Del dine erfaringer!