“God mat!”

Restaurant Yammy Kitchen
Vurdert som nr. 125 av 1 491 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Koreansk
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

God mat, medium atmosfære. Vi spiste vegansk kimchi ramen, braised deep fried tofu og banana yaki. All maten var veldig god, men vi måtte ta takeaway fordi det ikke var flere bord, så her gjelder det å være raskt ute! Atmosfæren og staben opplevdes som middelmådig.

Takk, mikkkel2020
Yammy Kitchen, Hotelldirektör på Restaurant Yammy Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Hej,
Tack för recensionen.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, koselig og fint lokal, hyggelige servitører selv med mange kunder. Vi kommer tilbake. Anbefales!

Takk, kim-lam78
Yammy Kitchen, Hotelldirektör på Restaurant Yammy Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hej,
Tusen tack för recensionen.
Välkommen åter.

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Anbefaler denne restauranten hvis du vil ha en autentisk koreansk smaksopplevelse. En av de beste i Skandinavia, vil jeg påstå. Flere typer kimchi, og andre sideretter, som smaker som de skal. Det samme gjelder forskjellige varianter av bulgogi, kimchisupper og bibimbap. Fyldig meny, også med vegetaralternativer. God service. Interiøret kunne vært holdt mer koreansk også, det er det eneste som trekker ned helhetsopplevelsen. Har besøkt restauranten gjennom flere år, og kommer til å fortsette med det når jeg er i Gøteborg.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mummimia
Anmeldt 22. april 2018

Det er ikke mange koreanske restauranter i Skandinavia. Yammy kitchen tilbyr noe helt eget. Maten er autentisk og meget god. Prisene og atmosfæren er svært hyggelig, noe som gjør at alle kan trives på Yammy Kitchen. Profesjonelle og smilende servitører som er raske på pletten med alt man ber om til tross for neste fullt lokale.

Yammy Kitchen anbefales på det sterkeste hvis du har lyst på en ny matopplevelse.

Dato for besøk: april 2018
Takk, AllrounderFred
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

God matopplevelse som står godt i forhold til pris. Hyggelig personale som tok seg god tid til å gi oss turister tips om opplevelser i Gøteborg. Kommer tilbake

Dato for besøk: november 2017
Takk, V3406YTkim

Reisende som så på Restaurant Yammy Kitchen, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurant Yammy Kitchen? Del dine erfaringer!