TripAdvisor

Tyrolen
Vurdert som nr. 771 av 1 619 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Østerriksk
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Dette tror jeg er det mest tilfredsstillende måltidet jeg har fått servert på lenge. Ujålete, raus porsjon, raskt servert, effektive og serviceinnstilte servitører. God rotmos, god surkål, godt eisbein, god sylteagurk og skarp, kraftig tysk-tradisjon sennep. Veldig godt! Befriende å finne denne restauranten. Mye artigere enn disse «italienske» standardiserte kjedelige pasta/ pizza restaurantene man alltid ender opp på. Bra! Og så i Liseberg, da. Bra tiltak, god mat. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, janbM4455CY

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi var her med våre barn (6 og 10 år) vi fant alle noe som fristet på menyen. Og maten smakte bra, store porsjoner. ( Dog litt lite grønt, men mye kjøtt) Toaletter er en mangelvare og ikke veldig rene siden det er så stor trafikk på de få de har:(

Ellers hyggelig ansatte og koselig sted.

Takk, absde
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

De serverer tysk? mat, men en del av maten var kanskje litt for sær for hvermannsen. Mye surkål og pickles. Man sitter på benker, så ikke veldig avslappende. Trivelig personale.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 353ragnhildl
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Suverent med tanke på sted, forventninger er lave men kelner og atmosfære (ta det for det er) sørget for at dette ble en hyggelig opplevelse. Mat og service er helt klart innafor - anbefales

Dato for besøk: juli 2016
Takk, TEBogno
Anmeldt 9. august 2015

Fin restaurant i tyrolerstil. God mat og store porsjoner som gjør at du blir god og mett. Veldig Serviceinnstilt personale som står på og gjør en god jobb. Et hyggelig sted å være med gode venner og veldig ofte levende musikk.

Dato for besøk: august 2015
Takk, arnea454

Reisende som så på Tyrolen, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Tyrolen? Del dine erfaringer!