“Morsom opplevelse”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Morsomme omgivelser for god mat og drikke. Servitøren anbefalte retter og var serviceminded. Pass på å ikke bestille for sterk mat Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Trine1972

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Et sted man går for å få en annerledes matopplevelse. Nydelig mat, utrolig hyggelig personell, fantastisk innredning og ikke minst deilige priser for både mat og drikke. Anbefales! Husk å booke bord, er ofte fullbooket (av en grunn)

Takk, Janne S
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Lurt å bestille bord 2 dager i forveien. Veldig populært.
Artig og sjarmerende interiør, med autentisk thai-stemning!

Backside: Det tok 50 min før maten kom og flere kunder spurte servitør når maten kom. Maten var bare helt ok, so it did not back up the first impression.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, KGeoo
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Tar veldig lang tid å få mat, drikke og ikke minst regninga! Fra vi bestilte til maten kom tok det 35 min, minst. Tok ca 25 min fra vi spurte om regning til vi fikk den. Maten var god, men service ikke veldig bra

Dato for besøk: juli 2018
Takk, EspenB755
Anmeldt 7. juni 2018

Dette er utrolig god thai mat, bra gjennomført, med gode smaker, og en morsom opplevelse med lokalet deres. Vi har nå besøkt denne restauranten to ganger, og drar definitivt tilbake igjen. Anbefales virkelig om du er i nærheten!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, evenski93

Reisende som så på Moon Thai Kitchen, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Moon Thai Kitchen? Del dine erfaringer!