“Artig sted med godt mat”
Anmeldelse av Moon Thai Kitchen

Moon Thai Kitchen
Vurdert som nr. 47 av 1 619 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Like ved avenyen ligger dette merkelige stedet som serverer fantastisk thai mat. God og hyggelig service, og du kan til og med ta med hunden din. Veldig prisgunstig!

Takk, AnneR315

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Veldig populært sted, forståelig nok siden maten er veldig bra og prisene er relativt lave. Mellom 150,- og 189,- for hovedrettene. Kan lønne seg å bestille bord i helgene siden det er mye folk der. Rask servering av maten, dessverre tok det alt for lang tid å få regningen, siden stedet var stappfullt.

Takk, fresteen
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Med sitt kule , kitchinteriør , jamaica/thaiblanding ønskes man velkommen. Kul musikk, kul plass med meget god mat og gode drinker. Anbefales!!

Takk, Sagelvvatn76
Anmeldt 18. juli 2019

Jeg har besøkt denne restauranten tre ganger, det er et must for meg når jeg er i Göteborg! En veldig kul opplevelse, fordi interiøret er unikt! Man får følelsen av å spise i en liten jungel. Maten er veldig god, personalet er hyggelig og prisene er det ikke noe å si på! Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ingvildruha
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat med masse smak! Hyggelig og effektiv betjening. Man sitter ganske trangt / intimt, men det går fint siden lokalet er så kult, og man har egen bås. Det kan være lurt å bestille bord på de mest populære tidspunkter. Kunne med fordel hatt en barnemeny.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 576erikm

Reisende som så på Moon Thai Kitchen, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Moon Thai Kitchen? Del dine erfaringer!