Expedia.comUSD 107
Trip.comUSD 106
ZenHotels.comUSD 111
Anmeldt 8. oktober 2018

Synes dette hotellet er fint, og med greie rom.
Bra betjening, som er hjelpsomme og imøtekommende , med feks senere utsjekk osv.
Jeg likte frokosten, som hadde god variasjon.
Jeg var der bare en natt, men har et bra inntrykk.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, gakki5
Fredrik L, Hotelldirektör på Comfort Hotel Göteborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hej "gakki5",
Va kul att läsa att du hade ett bra intryck av oss och att du var nöjd med hotellet som helhet. Jag hoppas att du snart återvänder till Göteborg igen och att du även den gången väljer att bo hos oss på Comfort Göteborg!
Ha en riktigt bra höst!
//Fredrik

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Hotellet var veldig fint, jeg syns ikke bildene løy. Rommet var fint men veggene var papir tynne. Vi hørt noen hadde party ved siden av oss og over oss, noe som var litt irriterende. Lysene gikk ikke an å dimmes, noe som gjorde at vi ble litt blendet når vi lå i sengen. Vi hadde heldigvis ikke noe rom på den ene siden av rommet vårt, noe som var pluss. Utsiktene vår var ved sjøen, noe som også var et pluss. Frokosten var grei. Personalet var utrolig hyggelig, skikkelig service. Men noe vi ikke visste var at vi ikke fikk stuepike i det hele tatt, noe vi ikke brydde oss så veldig om, men vi savnet nye håndklær og toalettpapir. Vi måtte spør om nye håndklær og papir i resepsjonen. De sa at vi måtte selv bestille hushjelp, noe vi ikke hadde fått beskjed om. Dette var fordi 'det er et grønt hotell'. Så vidt vi forsto måtte vi betale ekstra for stuepike, noe jeg personlig syns er veldig latterlig.
Hotellet har en veldig koselig atmosfære.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 373pernillec
Fredrik L, Hotelldirektör på Comfort Hotel Göteborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Hej Pernille,
Va kul att ni trivdes bra hos oss!
Jag beklagar att det inte framkommit hur det fungerar med städningen hos oss. Det stämmer att vi inte längre har automatisk städning på rummen utan man få be om det dagen innan. Det kostar ingenting extra att få städning men däremot skänker vi pengar till Unicef för de som inte önskar städning. Dessa pengar går oavkortat till Unicefs arbete mot trafficking och barnprostitution i Kambodja. Denna information ska ha meddelats vid incheckning plus att det står i våra hissar samt att det ligger en lapp på sängarna på rummen men självklart kan det missas.
Jag hoppas att ni snart återkommer till oss igen!

Anmeldt 6. august 2018

Ligger ved Stenpiren (sjøen) 12-15 minutters spasertur fra Sentralstasjonen. Kommer du med flybussen får du overgangsbillett. To stopp med buss 60 fra sentralstasjonen til Stenpiren. Det virker som et populært hotell med mye folk som kommer og går. Til tider er det mye folk i lobbyen. Det er mulig å sjekke inn og ut selv på egne terminaler. Rommene er romslige og sengene er gode. Dusjen er stor, men har irriterende dårlig trykk. Badet er knøttlite, såpass trangt at det ikke var mulig å bøye seg ned til vasken. (Tror ikke at alle rommene er like). Rent og pent. Bra lydisolert mht trafikken. God frokost, men får trekk for eggerøre av pulver tilberedt i store jerngryter. Anbefaler rom med sjøutsikt. Unngå rom i toppetasjen (7). Der ligger den meget godt besøkte takbaren.

Romtips: Rom med sjøutsikt, men unngå toppetasjen (7) hvor det er en takbar.
Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Rune H
Fredrik L, Hotelldirektör på Comfort Hotel Göteborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Hej Rune,
Tack för ditt fina omdöme och för att du förklarar för alla hur enkelt det är att komma till oss med buss. :-)
Att det är dåligt tryck i duschen var ny information men det ska vi självklart kika på vad det kan bero på. Det stämmer att rummen skiljer sig åt lite så nästa gång kan du få ett lite större badrum hos oss. :-)
Kul att du tyckte om frukosten men tråkigt att äggröran smakade som att den är gjord på pulver för det är den inte, det är riktiga ägg i den! :-)
Varmt välkomna åter till oss! Hoppas det blir snart!

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet virket finere på bildene enn det var i virkeligheten. Rommene var for såvidt greie, men gangene var litt mørke og triste. Det luktet også litt innestengt. Vi fikk først et rom som ikke var rengjort, og da vi fikk nytt rom var det veldig langt å gå til både heis og trapp, ganske tungvint. God frokost og grei restaurant på utsiden. Det negative der var at det var mange av bordene som var reserverte. Vi fikk sitte i en liten lounge, men fikk da beskjed om at vi måtte bestille drikke i baren. Etter en stund kom det flere gjester, og de fikk lov til å bestille og betale ved bordene. Området rundt hotellet er preget av bygging og veiarbeid. Litt kaos. Jeg tipper det blir fint når alt arbeidet rundt er ferdig. Vi kommer nok ikke til å velge dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Bjom22
Fredrik L, Hotelldirektör på Comfort Hotel Göteborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hej Björn,
Vad tråkigt att läsa att ni inte kommer att välja att bo hos oss igen. Vi brukar för det mesta ha väldigt positiva kommentarer om hotellet och vår inredning men det är såklart svårt att få alla att älska oss. :-)
Först och främst beklagar jag att ni fick ett rum som inte var städat, så ska det naturligtvis inte vara. Jag ber även om ursäkt om det var så att ni behandlades fel i baren. Normalt är det så att de som är i barområdet beställer i baren men de som är i restaurangen beställer vid borden, kanske blev det ett missförstånd där.
Vi kommer att få det ännu finare efter stadens alla byggprojekt är klara. Runt oss växer en helt ny stadsdel upp som heter Skeppsbron och vi kommer även i framtiden ha stadens vackraste läge precis vid Göta Älvs strandkant.
Jag hoppas att vi, trots dina ord, får en ny chans. Jag lovar att visa en finare sida av oss då!

Anmeldt 7. mars 2018

Vil nok gi dette hotellet 3+, men svært bra...nei. God service av damene i resepsjonen, men det er mange ting som bør forbedres for å kalles svært bra.
Var på en svipptur i Gøteborg og bestilte et deluxerom med plass til bilen i garasjen. Hadde ytret ønske om utsikt til havnen. Det fikk vi ikke, men helt grei utsikt allikevel fra den store balkongen i 6.etg. Fikk en smilende og god service ved ankomst og et godt inntrykk av hotellet. Bar og restaurant...og en trivelig frokostavdeling. Behagelige relax-områder med flamme i peisen. Heis fra garasjen opp til hotellets 1.etg. Derfra må man gå forbi baren...restauranten...og resepsjonen og bytte heis for å komme opp til rommet.
Vi bodde på 626...rett ved siden av personalheisen. Vi hørte den på badet, men det var ikke plagsomt. Badet var pent, men veldig dårlig trykk på vannet i dusjen. Kun universalsåpe på dispenser. Ikke balsam eller andre artikler det er vanlig å finne på badet i et deluxe hotellrom.
Rommet har en liten sittegruppe. Stolene er litt harde og ukomfortable. Stolene på balkongen var faktisk mye mer komfortable å sitte på. Veldig gode madrasser i senga. Bemerket litt dårlig renhold. Mye støv oppå garderobeskapet. Stort kjøleskap, hårføner, strykejern og strykebrett i skapet.
Spotlights i taket...minus for manglende mulighet for dimming. Taklyset er for sterkt til å benyttes om kvelden. Sentralfyring med bra varme i ovnene.
Stor balkong med bord og tre stoler...bra utsikt.
Helt grei bar med god service...dårlig utvalg av cognac og et merkelig utvalg av musikk på en lørdagskveld. Unødvendig å spille masete, nymotens popmusikk når de fleste gjestene var 50 pluss. Dårlig lyd i musikkanlegget.
Vi spiste ikke i restauranten, men frokosten var grei nok...ganske standard...med den vanlige eggerøren produsert av halvfabrikata. Ingen røkelaks, makrell eller sild på buffeten. Pluss for utvidet frokosttid.
Automat i hallen for bestilling av taxi. Den fungerte utmerket.
Det var litt vanskelig å finne veien til hotellet gjennom Gøteborg. Det er graveprosjekter overalt så GPS'en henger ikke helt med. Hold tunga rett i munnen og bruk retningssansen så går det greit.

Romtips: Bestill rom mot havnen.
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Elling56
Fredrik L, Hotelldirektör på Comfort Hotel Göteborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2018

Hej Elling,
Tack för att ni skrivit en recension om oss, vi tar till oss av allt som skrivs och försöker ständigt förbättra oss och möta våra gästers önskemål.
Va kul att ni trivdes bra på vårt rum på våning 6, deluxerummen är ju riktigt fina och vi är glada över de. Vi ska se om vi kan få in lite schampoo och balsam på deluxerummen, jag vet att det är nya produkter på gång till hela Comfortkedjan.
Den frukost vi har följer det koncept som Comfort har på alla våra hotell i Norden men vi tar till oss av det ni skriver och ser om vi eventuellt kan få tillagt lite sill eller så. :-)
Hoppas ni snart kommer tillbaks till oss, nu vet ni ju hur man snabbast och enklast kör till hotellet.
Ha en skön vår!
Vänligen,