Great place:)

Universeum er definitivt verdt ett besøk, når man først er i Gøteborg. Fint avbrekk fra Liseberg og... les mer

Anmeldt 26. desember 2019
Siwind
Oslo, Norge
Ypperlig

Reiste med 2 barn på 2 år og 5 år. Kjempefin opplevelse og praktisk sted å bruke noen timer når det... les mer

Anmeldt 31. oktober 2019
mmmmmmmmmd31
Oslo, Norge
Les alle 2 364 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Göteborg
Anmeldt 12. november 2018

Bra laget, og tar ikke lang tid. Anbefaler å besøke! Mange fine akvarier og regnskogen er kul! :) Vi var ikke i aktivitetsdelen, bare delen med fisker og dyr.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Kenneth G
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var der med to barn på 9 og 6 år. Vi opplevde stedet som svært bra for spesielt barna, men vi voksne koste oss også. Variert utvalg i aktiviteter som tilfredsstiller de fleste vil jeg tro. Spesielt fint var akvariumet og den tropiske hagen. Ypperlig sted å bruke 3-4 timer på i Gøteborg. Både lærerikt og spennende.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, fresteen
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Varierte og gode aktiviteter som er motiverende for små og store utforskere. God blanding av praktiske aktiviteter og ting å se på.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, 275marcusk
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi brukte en hel dag på Universeum med gutta våre på 5 og 8 år. Det var mye spennende å både se på og teste ut for oss alle. Spennende akvarium med både kjente og mindre kjente fisker som vi kunne se på i lange tider. Morsomme aktiviteter, litt spennende aktiviteter og lærende aktiviteter. Anbefaler alle en tur hit, kan fint sette av mange timer. Gutta våre måtte bygge store borger med byggverk flere ganger så her brukte vi masser av tid

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, heidis335
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi tilbringte en hel dag her med barna. Akvarium, Regnskog, slanger, aktiviteter, teknikk og mye moro.

Vi kunne fint tilbringt to dager her. Gutta koste seg. Det beste var nok å bygge hytte med klosser.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, OveW_12