Interessant og gøy.

Et fint sted med en god del å oppdage, men om man ikke har med små barn som kan utforske... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Arkana78
Lillestrøm, Norge
Gøy

Dette var en fin opplevelse for både store og små. Mye interessant og artig og se på. Stedet var... les mer

Anmeldt 13. april 2022
VidarMe
Løten, Norge
Les alle 2 396 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Göteborg
Anmeldt 26. desember 2019 via mobile enheter

Universeum er definitivt verdt ett besøk, når man først er i Gøteborg. Fint avbrekk fra Liseberg og veldig gøy for de minste barna, med masse forskjellige dyr og spacesenter :)

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Siwind
Anmeldt 31. oktober 2019 via mobile enheter

Reiste med 2 barn på 2 år og 5 år. Kjempefin opplevelse og praktisk sted å bruke noen timer når det er kaldt ute. Ulike aktiviteter som laging av slim, se på verdensrommet, kroppen vår, og helt enkle leker som byggeklosser. Dernest populære var nok regnskogen. Lang kø for å få kjøpt seg mat, bra med wc rundt omkring. Litt tungvint å måtte bruke billetten for å komme seg ut og inn for F.eks å kjøpe mat.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, mmmmmmmmmd31
Anmeldt 21. oktober 2019 via mobile enheter

Gjorde besøk på en ledig formiddag. Vannets historie med ulike klimasoner var imponerende, også for meg som godt voksen. Resten: helse, kjemi og romfart var for populært og mest barnaktuelt.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, RolfH682
Anmeldt 31. august 2019

Museumet er morsomt og interaktivt, med forskjellige avdelinger. Særlig regnskogen og reptilavdelingen var gøy.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, 249magnuss
Anmeldt 29. august 2019

En fin opplevelse for store og små. Vi var to venninner på tur og syns det var spennende både med dyr og planter/miljø. Dessverre var ikke verdensrommet åpent da vi var der. Vi brukte ca 2-3 timer og gikk i rolig tempo. En hyggelig opplevelse.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Linda S