“Wow! For et måltid!”

Vurdert som nr. 19 av 1 498 Restauranter i Göteborg
Omgivelser: Nordstaden
Omgivelser: Nordstaden
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Beste maten jeg har smakt på lenge! Herlig autentisk opplevelse. Både lokalet og maten var helt enestående! Anbefaler alle som er i Gøteborg å ta turen innom for en bra matopplevelse!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 601christofferg

Anmeldt 24. januar 2020 via mobile enheter

Veldig bra mat. Vegetarvennelig. Hyggelig betjening. Ikke ofte man finner restauranter med Afrikansk mat. Men disse folka får leverer

Dato for besøk: januar 2020
Takk, wigerein
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Hyggelige lokaler og god service. Vi valgte mix fat for to, og det var mange deilige smaksopplevelser til en rimelig penge. Anbefales!

Dato for besøk: november 2019
Takk, olemariusn
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Vi var 3 stk som spiste, uforglemmelig aften med krokodille til forrett og en stor miks tallerken med ulike retter til hovedrett. Et svært godt alternativ når en vil prøve noe annet en «tradisjonelle» restauranter. Veldig god service selv om det var hektisk og fullt på restauranten.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, M5507ZAchristianr
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Som vegetarianere er vi vant til å måtte lete litt for å finne riktig gode steder å spise der mat og utvalg er virkelig bra.
Vi kommer igjen til dette stedet. Vår nye favoritt i Gøteborg.
Masse mat en eksplosjon i smaker til en hyggelig pris.

Bravo

Dato for besøk: juli 2019
Takk, TorsteinG17

Reisende som så på Restaurang Simba, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurang Simba? Del dine erfaringer!