“Dyrt men hyggelig”

Vurdert som nr. 23 av 61 Smått og godt i Göteborg
Omgivelser: Haga
Omgivelser: Haga
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Litt dyr, men hyggelig café. Vi spiste bagel og pannekaker. Porsjonene var veldig små for prisen, det samme gjelder kaffen, men det var godt.

Takk, mikkkel2020

Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Hebbe Lelle er en trivelig café å spise lunsj på.
Cafeen ligger i sjarmerende Haga, har store vinduer og fargerikt interiør.
Sæsarsalaten er uklanderlig og det bugner av lekker bakverk.
Cortadoen er veldig god.
Legger alltid inn et besøk på Hebbe Lelle når jeg er i Göteborg!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, MotherofDragonflies
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Vi fant dette stedet som har tatt navn fra Serien om Albert og Herbert.
Hyggelig sted med trivelig betjening. Meget god service.
Gode kaker og kaffe. Anbefales.

Dato for besøk: august 2017
Takk, trondv850
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Vi ble svært overrasket over den friske, delikate salaten vi ble servert på Hebbe Lelle. Rikelig med hhv laks og reker, samt velsmakende dressing. Dette ble en opptur på vårt Gøteborgbesøk denne gangen!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Hanne T
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

En koselig kafé som passer fint inn i Haga. Lokalet består av litt forskjellig møblement, uten at det bli rotete, men mer sjarmerende. Her har de rundstykker, enkle varmretter og kaker. Prøvde lakselasagnen deres, veldig god. Verdt et besøk hvis du er i Haga.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, stelnor

Reisende som så på Cafe Hebbe Lelle, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Cafe Hebbe Lelle? Del dine erfaringer!