“Fast lunsj sted fra nå !”
Anmeldelse av Aldardo Pasta Fresca

Aldardo Pasta Fresca
Vurdert som nr. 240 av 1 491 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Lite og intim resturant/deli. Menyen er ikke stor, men som det smaker. Lukker du øynene godt så er det akkurat dom en liten tur til Roma. Maten er rimelig, garantert methetsgaranti.

Takk, Pioneer45997521782

Anmeldt 8. november 2019 via mobile enheter

Nå har vi besøkt Aldardo for tredje eller fjerde gang. Like fornøyd hver gang! Her får man kjøttvarer og oster som bare smaker herlig - og, det er ikke vanskelig å finne egnet vin heller. Som boomerangen; Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: november 2019
Takk, 985halvardg
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Utsolgt på det en skulle ha etter at det var betalt. Feil bestilling på erstatning. Når mat kom var lasagne kald. Turistfelle? Anbefales ikke

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, asked222
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Vi smakte tre forskjellige pizzaer, og alle var supergode!!! Sjokoladeisen til dessert var også en vinner ;)

Dato for besøk: april 2019
Takk, hannaholmsen
Anmeldt 26. juni 2018

Uformelt og hyggelig, - men; Vil man skilte med Italiensk mat, må man gjøre noe for å skille seg ut. Pizza og pasta var greit, men uten den store, rene smaks-kikken en god italiener alltid gir. Smakene bel industrielle. Bærer vel noe preg av å ligge der den gjør. Hyggelig personale, som har høyt tempo, - og blir kanskje noe for vanskelig å få kontakt med....

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Per Øystein B

Reisende som så på Aldardo Pasta Fresca, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Aldardo Pasta Fresca? Del dine erfaringer!