“Venninner på middag”

Vurdert som nr. 22 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk. Var her med min venninne og hadde en super matopplevelse. Kunne velge mellom al carte. 3, 5 eller 7 retter. Med vintil.
Spiste beste hummer risotto. Og hovedrett torsk. Tok bare kaffe og den bar goood!
Fantastsk servitør.
- ingen sa adjø når vi gikk ?

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 225helis

Anmeldt 18. mars 2018

Kjærestehelg i Gøteborg ble kickstartet med en fantastisk middag her fredag 16 mars.
Vi booket på forhånd, og hadde lest mye bra om stedet - og det innfridde og vel så det.

vi bestilte en set meny, bestående av fem retter: tartar, skrei, ribbe, ost og is. innimellom rettene var det appetittvekkere, hjemmebakt surdeigsbrød med hjemmelaget smør, og andre småting som gjorde opplevelsen enda bedre. alt smakte himmelsk.

det var bare en jente som jobbet som servitør/hovmester(som vi så) og det gjorde opplevelsen enda mer personlig. det er en liten restaurant, med en utrolig sjarme og stemning. jeg håper hun som passet på oss denne kvelden leser dette - du gjorde kvelden enda bedre.

vi bestilte enkeltglass med vin, og var fornøyde med dette. totalprisen for denne herligheten ble 1700 for to pers.

kommer definitivt til å dra tilbake hit neste gang vi er i GTB

Dato for besøk: mars 2018
Takk, ingvilp
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Utsøkt måltid, hyggelig og kunnskapsrik betjening og herlig atmosfære. Kan ikke bli bedre. Cøliaki ingen problem. Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 312kjetils
Anmeldt 9. januar 2018

Etter år siden forrige besøk var vi igjen tilbake på Somm.
Alt fungerte prikkfritt fra vi kom til vi forlot stedet.

Ble tatt i mot av en blid og hyggelig kelner, som samtidig var veldig dyktig underveis i måltidet, det var ingen ting å trekke for.

Bestilte fem retter med tilhørende vinpakke, Etter mitt skjønn var alt meget bra, det var ingen nedturer underveis. Akkurat passe mengde mat, gode råvarer og alt så meget tiltalende ut.

Vi betalte kr 2.650 for to menyer med vinpakke, et par kaffe og noen øl.
Det er slett ikke dyrt.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, LasseS_11
Anmeldt 20. desember 2017

Tre par på førjulstur i Gøteborg fikk tilfeldig bord på restaurant Somm. Det ble en meget god opplevelse. Fantastisk mat og service i høyeste klasse. Vår servitør Sofia gjorde en utmerket jobb, og i tillegg ble rettene utmerket presentert, Somm har et omfattende vinkart som presenteres på nettbrett, og tilbyr enkeltretter o g opp til 5 retters med anbefalte vinpakker til. Vi er takknemlige for en flott matopplevelse, og kommer garantert igjen.

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, IvarL76

Reisende som så på Somm Restaurant & Winebar, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Somm Restaurant & Winebar? Del dine erfaringer!