3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Agoda.com
Expedia.comUSD 94
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Hotel Flora er et intimt, lite hotel som egner seg godt til venneturer eller jobbturer. Sikkert også for romantiske par.

Fin beliggenhet, sentralt i byen. God mat og svært vennelig personale.

Frokosten var ikke den største, men hadde det vi trengte. Fersk og god mat.

Takterrassen var kald i desember, men vi fikk være i et av de provate rommene ved terrassen og den er sikkert veldig koselig om sommeren.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Egalia76
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Flott hotell med gode senger .hyggelig betjening og veldig nært alt man kan ønske seg:)
Men burde ha aircondition, på rommene gikk det greit, vi hadde rom ut mot parkering og der gikk sola med tidlig+ flere vinduer som kunne åpnes. Men resten av hotellet var altfor varmt ,ikke mye behagelig å svette under frokost osv.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, LinnS95
Anmeldt 7. juni 2018

Dette er et koselig lite hotell med veldig sentral beliggenhet, passer perfekt om man er på en weekend tur med kjæresten. I tillegg er det god frokost også. Ligger veldig sentralt i forhold til shopping i Avenyen, gågaten og Nordstan. Det er også en kort gange til gamlebyen.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, evenski93
Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Koselig lite hotell. Hyggelig betjening, god frokost og koselig stemning i baren.
Rent og pent på rommet. Sentral og bra beliggenhet.
Ligger i samme område som hotell Avalon men er et billigere alternativ men fult på høyde i kvalitet

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 901gjermundh
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Fint hotell, super hyggelig personalet, og veldig god frokost. Rommet hadde god standar, og sengene var veldig myke! Vi bodde i 3 etasje, de hadde heis men den "hoppet" veldig, litt skummelt Hehe. Frokosten har varm mat, crossaint, müsli og alt av hva man har lyst på! Vi fikk tips av de ansatte for hvor vi burde gå og gjøre, det hjalp veldig! Takk for oss!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 70hannat