3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Vio.com
Expedia.comUSD 142
Anmeldt 5. november 2018

Meget sentral beliggenhet. Komfortable rom, gode senger. Noe mørkt i korridorene, og korridorer / fellesområder kan føles noe overdekorert. God frokost i restauranten, og overraskende bra lydnivå.Mine venner og jeg hadde enkeltrom med god standard i en sidefløy i hotellets 5.etg., med utsikt mot indre gård.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, sindre2016
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Perfekt hotell å bo på for alle som vil være i hjertet av der det skjer. Noe støy/høy musikk til langt utover natten fra utestedene i nærheten, men utover det er dette er strøket hotell av høy kvalitet. God frokost og imøtekommende personale. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, MarianneM94
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Svært god service og hyggelige ansatte. Tilbyr parkering i parkeringskjeller mot betaling. Sentral beliggenhet. Fine rom. Selv om vårt rom hadde vindu ut mot gaten var rommene godt lydisolerte og vi hørte ikke bråk. God frokost, i røffe lokaler.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 32sirif
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Et bra hotell veldig sentralt i hjerte av Gøteborg.
Bra rom vi hadde (superior). Gode senger, men for myke puter.
Veldig hyggelig service i resepsjon og frokostsal samt i baren.
Bra frokost med myyye økologisk.
Flott basseng på toppen, men synes vannet virket noe møkkete.
Wifi var ustabilt.
Bra parkeringservice.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Adventures67
Anmeldt 31. juli 2018

Dette hotellet er nytt og stilig, men ligger i en historisk del av byen med store parker og mange spisesteder. Vi fikk svært god service og var imponert over rommene som også hadde veldig god lydisolering. Frokosten var svært god og rikholdig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, AudunP