3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Flott hotell mitt i sentrale Gőteborg. Fine rom ,hyggelig sted ,nydelig frokost !! Meget bra service !! Rent og pent . Tips har du med bil , book parkering ved bestilling av rom !! Saluhallen ligger ved siden av Avalon. Kort vei til NK flott shopping senter . Promenera på Aveny'n .

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Line N
Anmeldt 5. november 2018

Meget sentral beliggenhet. Komfortable rom, gode senger. Noe mørkt i korridorene, og korridorer / fellesområder kan føles noe overdekorert. God frokost i restauranten, og overraskende bra lydnivå.Mine venner og jeg hadde enkeltrom med god standard i en sidefløy i hotellets 5.etg., med utsikt mot indre gård.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, sindre2016
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Perfekt hotell å bo på for alle som vil være i hjertet av der det skjer. Noe støy/høy musikk til langt utover natten fra utestedene i nærheten, men utover det er dette er strøket hotell av høy kvalitet. God frokost og imøtekommende personale. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, MarianneM94
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Svært god service og hyggelige ansatte. Tilbyr parkering i parkeringskjeller mot betaling. Sentral beliggenhet. Fine rom. Selv om vårt rom hadde vindu ut mot gaten var rommene godt lydisolerte og vi hørte ikke bråk. God frokost, i røffe lokaler.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 32sirif
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Et bra hotell veldig sentralt i hjerte av Gøteborg.
Bra rom vi hadde (superior). Gode senger, men for myke puter.
Veldig hyggelig service i resepsjon og frokostsal samt i baren.
Bra frokost med myyye økologisk.
Flott basseng på toppen, men synes vannet virket noe møkkete.
Wifi var ustabilt.
Bra parkeringservice.