2 personer ser på dette hotellet
Priceline
Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Orbitz.comUSD 131
Anmeldt 23. desember 2018

Veldig bra hotell generelt. Eneste minus ved hotellet er frokosten, dårlig utvalg. Hyggelig personal, både ved innsjekk og utsjekk.Veldig fin bar, med meget gode drinker og dyktige bartendere. Bra service.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 479kristoffert
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Flott hotell mitt i sentrale Gőteborg. Fine rom ,hyggelig sted ,nydelig frokost !! Meget bra service !! Rent og pent . Tips har du med bil , book parkering ved bestilling av rom !! Saluhallen ligger ved siden av Avalon. Kort vei til NK flott shopping senter . Promenera på Aveny'n .

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Line N
Anmeldt 5. november 2018

Meget sentral beliggenhet. Komfortable rom, gode senger. Noe mørkt i korridorene, og korridorer / fellesområder kan føles noe overdekorert. God frokost i restauranten, og overraskende bra lydnivå.Mine venner og jeg hadde enkeltrom med god standard i en sidefløy i hotellets 5.etg., med utsikt mot indre gård.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, sindre2016
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Perfekt hotell å bo på for alle som vil være i hjertet av der det skjer. Noe støy/høy musikk til langt utover natten fra utestedene i nærheten, men utover det er dette er strøket hotell av høy kvalitet. God frokost og imøtekommende personale. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, MarianneM94
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Svært god service og hyggelige ansatte. Tilbyr parkering i parkeringskjeller mot betaling. Sentral beliggenhet. Fine rom. Selv om vårt rom hadde vindu ut mot gaten var rommene godt lydisolerte og vi hørte ikke bråk. God frokost, i røffe lokaler.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 32sirif