2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Expedia.comUSD 190
eDreamsUSD 205
Anmeldt 21. januar 2019

Har opp igjennom vært mye i Gøteborg, men oppdaget dette hotellet for noen år siden. Nå er det ingen andre hoteller som frister. Har noen langweekender i Gøteborg i løpet av året. Ligger utrolig sentralt og har en super service. Konseptet deres passer oss utmerket. Sitter nå og bestiller en tur dit i mars
Eneste som trekker litt ned er at frokosten kunne vært bedre.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Raptus1
Anmeldt 23. desember 2018

Veldig bra hotell generelt. Eneste minus ved hotellet er frokosten, dårlig utvalg. Hyggelig personal, både ved innsjekk og utsjekk.Veldig fin bar, med meget gode drinker og dyktige bartendere. Bra service.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 479kristoffert
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Flott hotell mitt i sentrale Gőteborg. Fine rom ,hyggelig sted ,nydelig frokost !! Meget bra service !! Rent og pent . Tips har du med bil , book parkering ved bestilling av rom !! Saluhallen ligger ved siden av Avalon. Kort vei til NK flott shopping senter . Promenera på Aveny'n .

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Line N
Anmeldt 5. november 2018

Meget sentral beliggenhet. Komfortable rom, gode senger. Noe mørkt i korridorene, og korridorer / fellesområder kan føles noe overdekorert. God frokost i restauranten, og overraskende bra lydnivå.Mine venner og jeg hadde enkeltrom med god standard i en sidefløy i hotellets 5.etg., med utsikt mot indre gård.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, sindre2016
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Perfekt hotell å bo på for alle som vil være i hjertet av der det skjer. Noe støy/høy musikk til langt utover natten fra utestedene i nærheten, men utover det er dette er strøket hotell av høy kvalitet. God frokost og imøtekommende personale. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, MarianneM94