4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Trip.com
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Sentral beliggenhet ved siden av matmarkedet Saluhallen. Mange bra restauranter og severdigheter i gangavstand.
Flott rom med glassvegg fra golv til tak.
Deilig frokost med muligheter til å sitte utendørs når det er fint vær.
Takterrasse med svømmebasseng.
Vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Resepsjonen parkerer bilen for deg i garasje med lademuligheter
Takk, Rolf H
Kamilla Grodzki, General Manager på Avalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hej Herrol,

Tusen tack för ditt omdöme. Så roligt att höra att ni haft en fin vistelse.

Varmt välkomn tillbaka!

Anmeldt 5. juli 2021

Et fantastisk hotel midt i sentrum, midt i byen. Masse design møbler, cool bar og restaurant, og ikke minst smilende og meget glade personell som bare vil det beste for sine gjester. Liker du rekesmørbrød? Ja da er du klar for ditt livs opplevelse her.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, jornerik2021
Kamilla Grodzki, General Manager på Avalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hej JornErik,

Tusen tack för ditt fina omdöme. Så roligt att höra att ni var nöjda med vistelsen. Jag kan inte annat än att hålla med dig om att vår räkmacka är fantastiskt god.

Varmt välkomna tillbaka till oss!

Anmeldt 20. februar 2020

Fantastisk, herlig, utrolig. Dette er designhotell slik det skal være. Hadde egentlig en liten stopp i Gøteborg, fant dette på nettet og måtte bare bli en natt. Angra ikke på det.

Nydelig service, kjempegode senger, fantastisk bad, kult design alle seder, gjennomført, men vanskelig og dyr parkering.

Romtips: Kom deg opp i høyden
Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, HenrikDen14ende
Kamilla G, Manager på Avalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2020

Hej Henrik,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att du hade en bra vistelse hos oss.

Varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 27. januar 2020

Perfekt beliggenhet.Lett å komme frem dit vi ønsket. Strålende løsning med parkering. Valet var meget bra. Hjelpsom stab. Flotte Rom. Store og romslige, med alt man trenger. Kan ikke anbefales sterkt nok.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Kim T
Kamilla G, Manager på Avalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Hej Kim,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att ni hade en trevlig vistelse och uppskattade vår parkeringsservice och våra rum.

Varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

Opphaldet vårt på Avalon var heilt perfekt. Dette hotellet anbefales på det varmaste. Beliggenheten kunne ikkje vore betre. Ein bur midt i smørauget. Rommet (open Bath) levde opp til forventningane på alle måtar. Vi sov som steinar kvar natt, og sengetøyet av egyptisk bomull løfta opplevinga :D. Eg elska open bath-løysinga. Vi fekk Ramløsa på rommet kvar dag (ei flaske til kvar). Slike små detaljar vert satt stor pris på. Reinhaldet på hotellet var veldig godt, og fellesområda er flotte. Ein får kjensla av at dette hotellet verkeleg legg seg i selen for å gje gjestene ei god oppleving. Personalet er svært trivelege, mat og service på restauranten er upåklagelig, og atmosfæren er generelt veldig triveleg. Her er det kvalitet i alle ledd. Vi har allereie byrja å planlegge vårt neste besøk på Avalon.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 297kristinad
Kamilla G, Manager på Avalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2020

Hej Kristinad,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att ni hade en trevlig vistelse hos oss och uppskattade allt ifrån våra sängkläder till ramlösan.

Hoppas att ni får välkomna tillbaka er som våra gäster snart igen.