2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Trip.com
Avalon HotelUSD 148
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi likte oss godt på dette feng shui sertifiserte hotellet som ligger veldig sentralt i Gøteborg. Takk terrassen med det lille svømmebassenget ble også brukt hver dag på vårt opphold. Bassenget er for lite til å svømme i, så det er mer en kulp.

Hyggelig betjening og god service. God frokost med et fint uteområde til å sitte i når været er fint.

Hotellrommet hadde en grei størrelse, rent og med et bra fungerende bad.

Takk, GEM_reiser
Kamilla Grodzki, General Manager på Avalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hej GEM_reiser,

Så roligt att höra att ni var nöjda med vistelsen. Tusen tack för att ni tog er tiden att lämna feedback till oss. Kul att ni uppskattade vår frukost.

Varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Sentral beliggenhet ved siden av matmarkedet Saluhallen. Mange bra restauranter og severdigheter i gangavstand.
Flott rom med glassvegg fra golv til tak.
Deilig frokost med muligheter til å sitte utendørs når det er fint vær.
Takterrasse med svømmebasseng.
Vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Resepsjonen parkerer bilen for deg i garasje med lademuligheter
Takk, Rolf H

Hej Herrol,

Tusen tack för ditt omdöme. Så roligt att höra att ni haft en fin vistelse.

Varmt välkomn tillbaka!

Anmeldt 5. juli 2021

Et fantastisk hotel midt i sentrum, midt i byen. Masse design møbler, cool bar og restaurant, og ikke minst smilende og meget glade personell som bare vil det beste for sine gjester. Liker du rekesmørbrød? Ja da er du klar for ditt livs opplevelse her.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, jornerik2021
Kamilla Grodzki, General Manager på Avalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hej JornErik,

Tusen tack för ditt fina omdöme. Så roligt att höra att ni var nöjda med vistelsen. Jag kan inte annat än att hålla med dig om att vår räkmacka är fantastiskt god.

Varmt välkomna tillbaka till oss!

Anmeldt 20. februar 2020

Fantastisk, herlig, utrolig. Dette er designhotell slik det skal være. Hadde egentlig en liten stopp i Gøteborg, fant dette på nettet og måtte bare bli en natt. Angra ikke på det.

Nydelig service, kjempegode senger, fantastisk bad, kult design alle seder, gjennomført, men vanskelig og dyr parkering.

Romtips: Kom deg opp i høyden
Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, HenrikDen14ende
Kamilla G, Manager på Avalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2020

Hej Henrik,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att du hade en bra vistelse hos oss.

Varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 27. januar 2020

Perfekt beliggenhet.Lett å komme frem dit vi ønsket. Strålende løsning med parkering. Valet var meget bra. Hjelpsom stab. Flotte Rom. Store og romslige, med alt man trenger. Kan ikke anbefales sterkt nok.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Kim T
Kamilla G, Manager på Avalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Hej Kim,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att ni hade en trevlig vistelse och uppskattade vår parkeringsservice och våra rum.

Varmt välkomna tillbaka!